مجوز تاسیس نخستین خانه مُد در جنوب کرمان صادر شد

جیرفت – فت فتو – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از صدور مجوز تاسیس نخستین خانه مُد در این منطقه به مدیرت صدیقه وزیری خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسین اسحاقی اظهارداشت: از سوی کارگروه ساماندهی مد […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از صدور مجوز تاسیس نخستین خانه مُد در این منطقه به مدیرت صدیقه وزیری خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسین اسحاقی اظهارداشت: از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مجوز اولین خانه مُد جنوب کرمان در شهرستان کهنوج صادر شد.

وی ایجاد امکان فعالیت در قالب فعالیت های خانگی، فعالیت در حوزه طراحی و تولید محصولات حوزه مد و لباس، اخذ شناسه شیما برای آثار تولید شده، دریافت گواهی مالکیت ثبت اثر، استفاده از بیمه هنرمندان، امکان حضور در رویدادهای مختلف هنری مد و لباس در سراسر کشور را از مزایای دریافت مجوز خانه های مد برشمرد.

وی ادامه داد: امکان ثبت برند و لوگو، کمک به تجاری سازی محصولات، ایجاد ارتباط مستقیم با طراحان و تولیدکنندگان، حمایت مادی و معنوی از خانه های مد برتر و فعال از دیگر مزایای دریافت مجوز خانه‌های مُد است.

وی افزود: علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه مد و لباس می‌توانند با دریافت مجوز تأسیس خانه مد از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که تنها مرجع قانونی اعطای این مجوز بوده فعالیت خود را در این عرصه آغاز کنند.




مجوز تاسیس نخستین خانه مُد در جنوب کرمان صادر شد

منبع:ایرنـا
? مجوز تاسیس نخستین خانه مُد در جنوب کرمان صادر شد