مجموع سرمایه‌گذاری حوزه صنعت استان یزد ۵۸۲ هزار میلیارد تومان است

به گزارش نذیر کرمان؛ “محمدکاظم صادقیان” افزود: این میزان سرمایه گذاری در قالب چهار هزار و ۹۴۷ فقره جواز تأسیس انجام گرفته و در این زمینه برای ۱۵۷ هزار نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شده است. صادقیان خاطرنشان کرد: این استان از لحاظ سرمایه گذاری و صدور جواز تاسیس صنعتی، رتبه چهارم را در […]



به گزارش نذیر کرمان؛ “محمدکاظم صادقیان” افزود: این میزان سرمایه گذاری در قالب چهار هزار و ۹۴۷ فقره جواز تأسیس انجام گرفته و در این زمینه برای ۱۵۷ هزار نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شده است.

صادقیان خاطرنشان کرد: این استان از لحاظ سرمایه گذاری و صدور جواز تاسیس صنعتی، رتبه چهارم را در کشور پس از استانهای فارس ، آذربایجان شرقی و اصفهان قرار دارد.

وی در خصوص فعالیت های بخش معدن استان یزد نیز گفت: در این حوزه هم حدود ۸۰۰ پروانه بهره برداری معدن در استان صادر شده که سالانه حدود ۴۵ میلیون تن محصولات معدنی در استان استخراج می‌شود و یزد رتبه دوم کشور را در این زمینه داراست.

مدیرکل صمت یزد ادامه داد: این آمارها و رتبه بندی استان ها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان ها ابلاغ شده است .

در استان یزد بیش از سه هزار و پانصد واحد صنعتی و افزون بر ۵۰ نوع اندیس معدنی وجود دارد و به همین دلیل چهارمین استان توسعه یافته صنعتی و از لحاظ تنوع معدنی نیز دومین استان کشور است.


مجموع سرمایه‌گذاری حوزه صنعت استان یزد ۵۸۲ هزار میلیارد تومان است

منبع: بــرنا
? مجموع سرمایه‌گذاری حوزه صنعت استان یزد ۵۸۲ هزار میلیارد تومان است