مجموعه دوچرخه سواری و دو میدانی بانوان در رفسنجان احداث می شود

فت فتو/کرمان رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: مجموعه بزرگ ورزشی در جاده سرچشمه برای دوچرخه سواری و دو میدانی بانوان با حمایت مجتمع مس رفسنجان در حال آماده سازی است. ” علی رویگر” شامگاه ۲۰ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سرانه فضای ورزشی در رفسنجان از متوسط کشوری و […]

فت فتو/کرمان رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: مجموعه بزرگ ورزشی در جاده سرچشمه برای دوچرخه سواری و دو میدانی بانوان با حمایت مجتمع مس رفسنجان در حال آماده سازی است.

” علی رویگر” شامگاه ۲۰ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سرانه فضای ورزشی در رفسنجان از متوسط کشوری و استان بالاتر است که این مسئله به واسطه فعالیت خیّرین است.

وی در خصوص افزایش مکان‌های ورزشی برای بانوان گفت: برنامه هایی داریم که چند پیست دوچرخه سواری بانوان در مناطق مختلف شهر رفسنجان راه اندازی شود. هیچ فردی مانع دوچرخه سواری بانوان در شهر نیست اما بدین شکل که در سطح شهر رفسنجان انجام می شود برای خانواده ها و بانوان خطرآفرین است.

رویگر افزود: تقریبا ۵۰ درصد ورزشکاران شهرستان، بانوان هستند و تفاوتی بین بانوان و آقایان نیست و اعتبارات هم به صورت یکسان توزیع می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان با بیان اینکه جایگاه ورزش شهرستان رفسنجان چندان مناسب نیست، افزود: باید با وفاق، همدلی و هم‌افزایی در راستای ارتقای ورزش شهرستان گام‌ برداشته شود.

وی عنوان کرد: باشگاه فرهنگی و ورزشی مس به کمک ورزش رفسنجان آمده که از تلاش‌های باشگاه تشکر می کنیم و این‌که می گویند اداره ورزش رفسنجان زیر سایه باشگاه مس است، حرف درستی نیست و اداره ورزش جایگاه خود را دارد.

رویگر با اشاره به اینکه باشگاه صنعت مس به عنوان بازوی اداره ورزش و جوانان است، عنوان کرد: حضور شرکت صنایع ملی مس ایران را در ورزش به عنوان یک بنگاه اقتصادی قدرتمند به فال نیک می گیریم و این حمایت‌ها نتیجه نگاه بومی سازی مدیران است.

وی به تخلفات باشگاه های ورزشی در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: باشگاه های ورزشی در دوران کرونا تخلفاتی داشته اند و جلساتی با صاحبان باشگاه ها برگزار شد و نخواستیم با قوه قهریه وارد شویم.

رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان در خاتمه خاطرنشان کرد: تمامی چمن‌های مصنوعی نیمه کاره سراسر شهرستان با حمایت مجتمع مس رفسنجان تا پایان امسال به پایان می رسد.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? مجموعه دوچرخه سواری و دو میدانی بانوان در رفسنجان احداث می شود