مجمع مطالبه گری شهرستان ارزوئیه تشکیل شد

با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه، مهدوی دبیر مجمع مطالبه گران استان کرمان، جوانان انقلابی و روئسای ادارات شهرستان مجمع مطالبه گری شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه مجمع مطالبه گری شهرستان ارزوئیه با حضور اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان، حجت الاسلام منصوری امام جمعه ، مهدوی […]

با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه، مهدوی دبیر مجمع مطالبه گران استان کرمان، جوانان انقلابی و روئسای ادارات شهرستان مجمع مطالبه گری شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه مجمع مطالبه گری شهرستان ارزوئیه با حضور اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان، حجت الاسلام منصوری امام جمعه ، مهدوی دبیر محترم مجمع مطالبه گری استان و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان تشکیل این مجمع را حرکتی مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: این مجمع مردمی و دارای وجاهت قانونی است که میتواند با اهداف از پیش تعیین شده در راستای رفع مشکلات مردم گامهای موثری بر دارد.

مهدوی دبیر مجمع مطالبه گری استان کرمان ضمن بیان اهداف و وظایف مجمع مطالبه گری گفت: این مجمع در راستای کمک به نظام تشکیل شده و صدای دادخواهی مردم را به گوش مسئولین می رساند.
 
وی افزود: این مجمع هیچ گاه به دنبال منافع شخصی نیست و منافع کلی نظام را در نظر دارد و در مقابل کارشکنی ها می ایستد.

مهدوی ولایت و عدالت را همسو با هم قلمداد کرد و بیان کرد: باید این دو مقوله موازی هم پیش برود

وی گفت این مجمع در استان شامل ۵ کارگروه تخصصی می باشد که سه کارگروه آن شامل معدن،آب و کشاورزی است که در شهرستان ارزوئیه هر سه کارگروه میتواند کاربرد موثری داشته باشد.

اسماعیل زاده فرمانده سپاه شهرستان ضمن مثبت خواندن کارکرد این مجمع، وجود افراد دلسوز و مردمی را در بطن این مجمع لازم دانست و افزود: جهاد تبیین نیز باید در راس امور این مجمع قرار گیرد.

مظفری رئیس دادگاه شهرستان مجمع مطالبه گری را همان امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: مجمع باید کارهای خود را بر طبق قانون و مقررات انجام دهد تا مورد حمایت دستگاه های حمایتی باشد.

دولتی مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان وجود افراد دلسوز و شجاع را در این مجمع لازم و ضروری دانست

اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان در این جلسه وجود قشرهای مختلف مردم ،جدا از جریانات سیاسی را امری واجب دانست و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جریان های اصلاح طلب و اصولگرا یک بازی سیاسی هستند.

 اسماعیل کاخ افزود: مردم در سه جریان تعریف می شوند انقلابی _غیر انقلابی و ضد نظام که‌ مشکل ما با ضد نظام است که هدف آن براندازی نظام است وگرنه اکثریت افراد در نظام جمهوری اسلامی انقلابی هستند.

فرماندار شهرستان مجمع مطالبه گری را یک جریان کاملا مردمی دانست و افزود: این جریان خودجوش است و این مجمع از همه طیف ها تشکیل گردیده و منحصر به یک جریان خاص نمی باشد.

در پایان جلسه افراد ذیل به عنوان اعضاء مجمع مطالبه گری شهرستان ارزوئیه انتخاب شدند:

۱. شیرباز شرفعلی پور
۲. ایوب میرزاده
۳. حبیب سالارمحمدی
۴. محمدحسن میرزاده
۵. میثم حاتمی
۶. حسین بختیاری
۷. محسن جهانگیری
۸. قاسم اشرف زاده
۹. حمید هاشمی
۱۰. لیلا قادری
۱۱. سارا قادری
۱۲. رضوان ناصری
۱۳. زهرا شرفی
۱۴. صدیقه رمضانی نژاد

لازم به ذکر است در این جلسه محمد حسن میرزاده به عنوان دبیر مجمع مطالبه گری شهرستان تعیین شد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




مجمع مطالبه گری شهرستان ارزوئیه تشکیل شد

منبع:آرمـان
? مجمع مطالبه گری شهرستان ارزوئیه تشکیل شد