مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی باشد/ مجلس با دولت جدید تعامل سازنده داشته باشد

به گزارش اصلاحات نیوز از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دوازدهم تاکید کردند: باید از بن دندان باور کرد که پیروزی و موفقیت رئیس‌جمهور منتخب در اداره کشور، پیروزی همه ماست ایشان تصریح کردند: همه کمک کنند که رئیس‌جمهور بتواند وظایفی را […]


به گزارش اصلاحات نیوز از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دوازدهم تاکید کردند: باید از بن دندان باور کرد که پیروزی و موفقیت رئیس‌جمهور منتخب در اداره کشور، پیروزی همه ماست

ایشان تصریح کردند: همه کمک کنند که رئیس‌جمهور بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد انجام بدهد. اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس‌جمهور موفق بشود این موفقیت همه ماست. اگر او در اداره کشور، در پیشبرد اقتصادی کشور، در مسائل بین‌المللی و فرهنگی کشور، موفقیت کسب کند، همه ما موفقیت کسب کردیم. پیروزی او، پیروزی همه ماست. این را باید از بن دندان باور کرد.

رهبر انقلاب بیان کردند: مجلس صرفاً یک نهاد پرسشگر نیست بلکه یک نهاد پاسخگو هم هست.

رهبر انقلاب بیان کردند: مجلس نباید منشأ تشنج در افکار عمومی مردم باشد. سیاه‌نمایی‌کردن، منفی‌بافی‌کردن که گاهی اوقات در بعضی از مجالس دیده شد از ناحیه بعضی از نمایندگان. البته اغلب نمایندگان همیشه پایبند به این مبانی مهم و معتبر بوده‌اند -این را بدون تعارف ما عرض می‌کنیم، واقعیت این است- اما در مواردی هم خلاف این مشاهده شده است.

ایشان تصریح کردند: نه فقط در مجلس، حضور نمایندگان در مجامع عمومی -شماها خیلی‌تان در مجامع عمومی، در نمازجمعه‌ها، پیش از خطبه‌ها حضور پیدا می‌کنید در شهرهای مختلف- یا در فضای مجازی که امروز حاکم بر خیلی از فعالیت های همه است، حضور شما در اینها باید آرامش‌بخش باشد.

رهبر انقلاب افزودند: هر جا شما سخنی می‌گویید حرفی می‌زنید، نظری می‌دهید، مخاطب شما دلگرم بشود به اینکه شما طرفدار اتحاد و اتفاق و همدستی و همدلی نیروها هستید. خلاف این را نبایستی پیام بدهید. این حفظ امنیت روانی مردم است و این مطلب مهمی است.

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: باید در مسائل مهم صدای واحد از کشور شنیده شود. یک جاهایی هست که بایستی دولت و مجلس و مسئولان گوناگون یک حرف بزنند. آن کسانی که در دنیا گوش تیز کردند تا نشانه‌های اختلاف و دوگانگی را پیدا کنند، آنها مایوس شوند؛ یک صدا باید شنیده شود.

ایشان افزودند: حضور مجلس در مسائل سیاسی و بین‌المللی بسیار مهم است. یک نمونه خوب از حضور مجلس قانون اقدام راهبردی است.


مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی باشد/ مجلس با دولت جدید تعامل سازنده داشته باشد

منبع: اصلاحات نیوز
? مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی باشد/ مجلس با دولت جدید تعامل سازنده داشته باشد