مجلس به کمک ناجا قانون به کارگیری سلاح را اصلاح کند

محمد مهدی زاهدی گفت: امیدواریم مجلس با کمک ناجا بتواند قانون بازدارنده برای اینگونه جنایاتی که در استان فارس رخ داده است، تصویب کند تا بازدارندگی به طور جد مورد نظر باشد. محمد مهدی زاهدی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید علی‌اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد شیراز در خصوص […]

محمد مهدی زاهدی گفت: امیدواریم مجلس با کمک ناجا بتواند قانون بازدارنده برای اینگونه جنایاتی که در استان فارس رخ داده است، تصویب کند تا بازدارندگی به طور جد مورد نظر باشد.

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید علی‌اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد شیراز در خصوص اصلاح قانون در زمینه به کارگیری سلاح گفت: وظیفه مجلس، قانون گذاری است و می تواند در حوزه های مختلف قانون گذاری را انجام دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قانونی را که وضع و اصلاح می کنیم باید قانون جامع و کاملی باشد و بر همین اساس با در نظر گرفتن تمامی مسائل، مجوز تیراندازی و به کارگیری سلاح باید داده شود.

وی تأکید کرد: امیدواریم مجلس با کمک ناجا بتواند قانون بازدارنده برای اینگونه جنایاتی که در استان فارس رخ داده است، تصویب کند تا بازدارندگی به طور جد مورد نظر باشد.

انتهای پیام/م




مجلس به کمک ناجا قانون به کارگیری سلاح را اصلاح کند

منبع:آرمـان
? مجلس به کمک ناجا قانون به کارگیری سلاح را اصلاح کند