مجتمع رفاهی بم با اعتبار ۸ میلیارد تومانی تکمیل می شود

فت فتو/کرمان فرماندار بم گفت: در سفر وزیر آموزش و پرورش ۸ میلیار تومان اعتبار به مجتمع رفاهی بم که بیش از ۱۵ سال معطل مانده بود، اختصاص یافت. محمد برزنگ ۲۵ مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: خبرنگاران فرماندهان جهاد تبیین در سطح کشور هستند و لازم است برای تزریق امید به کشور تلاش […]

فت فتو/کرمان فرماندار بم گفت: در سفر وزیر آموزش و پرورش ۸ میلیار تومان اعتبار به مجتمع رفاهی بم که بیش از ۱۵ سال معطل مانده بود، اختصاص یافت.

محمد برزنگ ۲۵ مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: خبرنگاران فرماندهان جهاد تبیین در سطح کشور هستند و لازم است برای تزریق امید به کشور تلاش کنند.

وی افزود: خبرنگاران حلقه واسط بین مردم و مسئولین هستند و همچنین در کشف استعدادها در تمام حوزه‌ها پیش قدم می‌شوند.

فرماندار بم در خصوص سفر هئیت دولت به استان کرمان افزود: وزیر نیرو از پروژه انتقال آب شرب از سد نساء به بم و بروات داشت و در این بازدید دستور ایجاد کانال انتقال آب کشاورزی به روستاهای قطب آباد و تاج آباد و …. به طول ۹ کیلومتر صادر و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد.

وی گفت: در بازدید وزیر آموزش و پرورش علاوه بر دستور تعیین تکلیف مدارس کانکسی، ساخت مجتمع بزرگ آموزشی برای هر چهار شهرستان شرق استان کرمان مصوب شد.

برزنگ با اشاره به ساخت سالن ورزشی در هنرستان دخترانه بم، گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی بم که بیش ۱۵ سال نیمه تمام  باقی مانده، مبلغ هشت میلیارد تومان در نظر گرفته شد که در مرحله اول چهار میلیارد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام




مجتمع رفاهی بم با اعتبار ۸ میلیارد تومانی تکمیل می شود

منبع: ایـسنا
? مجتمع رفاهی بم با اعتبار ۸ میلیارد تومانی تکمیل می شود