مثبت سوژه/ وقتی جوانان جا پای شهیدان می‌گذارند

پایگاه بسیج شهید رجایی کوهبنان از نخستین پایگاه‌های تاسیس شده در این شهرستان است که بیشترین شهید و افراد را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرده است و این روز‌ها جوانان جای پای شهیدان این پایگاه گذاشته‌اند. به گزارش نذیر کرماناز کرمان، مسجد جامع کوهبنان  ۱۰۰۰ سال قدمت دارد و پایگاه شهید رجایی این مسجد […]


پایگاه بسیج شهید رجایی کوهبنان از نخستین پایگاه‌های تاسیس شده در این شهرستان است که بیشترین شهید و افراد را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرده است و این روز‌ها جوانان جای پای شهیدان این پایگاه گذاشته‌اند.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، مسجد جامع کوهبنان  ۱۰۰۰ سال قدمت دارد و پایگاه شهید رجایی این مسجد از اولین پایگاه‌های تاسیس شده در شهرستان کوهبنان است که بیشترین شهید وافراد از این پایگاه راهی جبهه شده اند.

محله‌ای که مسجد و  این پایگاه در آن واقع شده است محله انصار نام دارد و این مسجد و پایگاه بسیج پذیرای حضور جوانان و نوجوانان بسیاری است.

تیموری فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی کوهبنان درخصوص این حضور گفت: جوانان ونوجوان‌هایی که در مسجد جامع وپایگاه بسیج کوهبنان فعالیت دارند در مراسمات مختلف موکب نذری و صلواتی برپا می‌کنند و با جان‌ودل و همدلانه، چای و نذری بین عابرین توزیع می‌شود.

مثبت سوژه/وقتی جوانان جا پای شهیدان می‌گذارند
وی افزود: این جوانان مسجدی با مدیریت و رهبری امام جماعت یادواره‌های را برای شهدا برگزار می‌کنند ودر کار‌های جهادی پای کار هستند وزحمت می‌کشند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی کوهبنان با اعلام اینکه در این مسجد از حضور جوانان ونوجوان وکودکان استقبال می‌کنیم، افزود: برخی معتقد هستند، که کودکان نباید در مسجد حضور داشته باشند، زیرا که شلوغ می‌کنند و حواس مردم را از عبادت پرت می‌کنند در حالی که می‌بینیم پیامبر (ص) و امیرالمومنین علی (ع) کودکان را روی شانه‌های خود می‌نشاندند و وارد مسجد می‌شدند و پیامبر (ص) هم در مسجد کانون‌هایی را برای آموزش بچه‌ها تشکیل می‌دادند، وما باید با جایزه، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و تشویق کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کنیم. 

مثبت سوژه/وقتی جوانان جا پای شهیدان می‌گذارند
تیموری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در میان دانش آموزان خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات کتابخوانی در مناسبت‌های مختلف سعی داریم در راستای پرورش فکر و اندیشه نوجوانان و نیز ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه گام برداریم ودر ایام امتحانات کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان در مسجد برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی کوهبنان با اشاره به اینکه مراسم عزاداری و سینه زنی و نشست بصیرتی در این مسجد نیز برگزار می‌شود، اظهار داشت: میز خدمت به همت مسئولین در کل سال در موضوعات خدمات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، قضایی و خدمات عمرانی در این مسجد انجام می‌گیرد تا مشکلات مردم برطرف شود وگره‌ای از کار آنها باز شود.

وی بیان کرد: اطعام عمومی هر ساله در روز عید غدیر در مسجد جامع کوهبنان توزیع می‌شود ودر مناسبت‌های دیگر سال هم ما پخت وتوزیع غذای نذری بین اقشار مختلف مردم وخصوصا نیازمندان را داریم.

مثبت سوژه/وقتی جوانان جا پای شهیدان می‌گذارند
تیموری گفت:خدمت رسانی به محرومان و حل مشکل آنها به پرچمداری امام جماعت و هیئت امنا  مسجد و بسیجیان یکی از افتخارات ما است.

 


مثبت سوژه/
وقتی جوانان جا پای شهیدان می‌گذارند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مثبت سوژه/
وقتی جوانان جا پای شهیدان می‌گذارند