مثبت سوژه / نقش پایگاه‌های بسیج مساجد در جذب جوانان

فرمانده پایگاه عدالت حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) شهرستان بم با اشاره به نقش پررنگ پایگا‌ه‌های بسیج مساجد در جذب جوانان گفت: مساجد بهترین مکان برای ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری و استعدادیابی نوجوانان و جوانان به شمار می‌روند. خانم حداد فرمانده پایگاه عدالت حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) شهرستان بم در گفتگو با خبرگذاری بسیج، […]


فرمانده پایگاه عدالت حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) شهرستان بم با اشاره به نقش پررنگ پایگا‌ه‌های بسیج مساجد در جذب جوانان گفت: مساجد بهترین مکان برای ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری و استعدادیابی نوجوانان و جوانان به شمار می‌روند.

خانم حداد فرمانده پایگاه عدالت حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) شهرستان بم در گفتگو با خبرگذاری بسیج، گفت: بنده ۲۳ سال در بسیج فعالیت دارم و از ابتدا تا کنون در زمینه‌های مربی عقیدتی سیاسی، هادی سیاسی، سرمربی طرح صالحین، داور مسابقات قرآنی، تفسیر روانخوانی، تجوید و احکام فعالیت کرده ام و مربی بیان احکام را در تمام پایگاه‌ها به عهده داشتم.

وی موفقیت و تاثیرگذاری مساجد را در گرو جذب نوجوانان و جوانان امروز کشور به این مکان الهی دانست، افزود: در این راستا برنامه‌ها وکلاس‌های آموزشی از جمله قرآن و نماز، نقاشی، گل سازی، بافتنی، چرتکه، مینا کاری، پته دوزی برای کودکان، نوجوانان و جوانان به همت پایگاه بسیج در مسجد برای در تمام فصول سال در مسجد دایر است.

نقش پایگاه‌های بسیج مساجد در جذب جوانان
فرمانده پایگاه عدالت حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) شهرستان بم در ادامه بیان داشت: تشکیل جلسات تحت عنوان جلسات خانگی، پویش ختم قرآن، مراسمات ملی و مذهبی با توجه به مناسبت‌ها و برگزاری مسابقات با اهدا لوح تقدیر و گواهینامه در مسجد محله صورت می‌گیرد.

حداد گفت: مساجد بهترین مکان برای ارایه برنامه‌های فرهنگی و هنری رده‌های مختلف سنی به ویژه نوجوانان وبهترین مکان برای استعدادیابی جوانان هستند.


مثبت سوژه /
نقش پایگاه‌های بسیج مساجد در جذب جوانان

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مثبت سوژه /
نقش پایگاه‌های بسیج مساجد در جذب جوانان