مثبت سوژه / نخبه‌پروری قرآنی رویکرد اصلی پایگاه‌های بسیج

فرمانده پایگاه معصومیه حوزه کوثر شهرستان بافت، نخبه‌پروری قرآنی را یکی از رویکرد‌های این پایگاه عنوان کرد و گفت: در بحث کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین، نخبه‌های قرآنی پرورش داده است که تعدادی از آنها رتبه برتر استانی و شهرستانی را کسب کرده اند. زهرا حسن زاده فرمانده پایگاه معصومیه حوزه کوثر شهرستان بافت در گفتگو […]


مثبت سوژه /
نخبه‌پروری قرآنی رویکرد اصلی پایگاه‌های بسیج

فرمانده پایگاه معصومیه حوزه کوثر شهرستان بافت، نخبه‌پروری قرآنی را یکی از رویکرد‌های این پایگاه عنوان کرد و گفت: در بحث کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین، نخبه‌های قرآنی پرورش داده است که تعدادی از آنها رتبه برتر استانی و شهرستانی را کسب کرده اند.

زهرا حسن زاده فرمانده پایگاه معصومیه حوزه کوثر شهرستان بافت در گفتگو با نذیر کرمان؛ گفت: جزو فعالان فرهنگی و نخبه‌های بسیجی شهرستان بافت هستم که خداروشکر در تمامی رشته‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، اقتصادی و… 
فعالیت چشم گیر و تأثیر گذاری تا به امروز داشته ام.

حسن زاده در ادامه گفت: بنده از دوران راهنمایی فعالیت خود را در بسیج دانش آموزی شروع کردم وتا به امروز ادامه داشته است و به مدت ۴ سال است که به عنوان فرمانده گردان سایبری شهرستان و فرمانده پایگاه معصومیه در حال فعالیت هستم.

وی افزود: بسیج کمک‌های شایانی تا به امروز به بنده کرده است تابتوانم به اهدافم نزدیک‌تر شوم و بتوانم فعالیت‌های مثمر ثمری در این راستا در شهرستان داشته باشم و موفقیتم خداروشکر روز به روز بیشتر شود.

فرمانده پایگاه معصومیه حوزه کوثر شهرستان بافت با اشاره به اینکه طرح‌هایی که بنده تا کنون در سطح شهرستان ومحله اجرا کردم خداروشکر هدفمند و بسیار تأثیر گذار بوده است؛ اظهارداشت: از جمله راه اندازی گروه سرود در سطح شهرستان، حلقه‌های صالحین کودک ونوجوان و گروه جهادی  که در تمامی بحث‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، اقتصادی و… که در سطح شهرستان فعالیت دارند.

وی با اعلام اینکه درجشنواره مالک اشتر به عنوان فرمانده برتر معرفی شدم، بیان کرد: پایگاه ما هم همچنین در جشنواره استانی وشهرستانی به عنوان  پایگاه اسوه مقام اول را کسب کرد وجزء حلقه صالحین برتر معرفی شدیم ودر سال ۱۴۰۲ در جشنواره فرهنگی شهید محمد حسین سروری راد ۲ (پویش فتح قله ها) استان کرمان رتبه برتر را کسب کردیم واینکه پایگاه ما در بحث کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین نخبه‌های قرآنی و ورزشی وهنری پرورش داده است که تعدادی از آنها رتبه برتر استانی و شهرستانی کسب کرده اند.

فرمانده پایگاه معصومیه حوزه کوثر شهرستان بافت تصریح کرد: در راستای نیاز کشور وفرمایشات رهبر عزیزمان در رابطه با گام دوم انقلاب تلاش می‌کنیم که فعالیت‌های چشمگیر وتأثیرگذاری داشته باشیم.

وی در پایان گفت: توصیه بنده به همه‌ی کسانی که در این راه قدم گذاشتند این است که با ایمان راسخ و پشتکار به راه وهدف خود ادامه دهند (قطعاًخواستن، توانستن است) فقط کافیست اراده کنیدو تلاش وپشتکار داشته باشید که در این صورت است که موفقیت شما تضمین شده است.


مثبت سوژه /
نخبه‌پروری قرآنی رویکرد اصلی پایگاه‌های بسیج

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مثبت سوژه /
نخبه‌پروری قرآنی رویکرد اصلی پایگاه‌های بسیج