مثبت سوژه / درخشش پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین در فعالیت‌های جهادی

فرمانده پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) با اعلام اینکه این پایگاه در زمینه‌ی فعالیت‌های جهادی توانسته است خوش بدرخشد، توزیع لوازم التحریر، بسته‌های مواد غذایی و پخت غذا به مناسبت عیدغدیر بین خانواده‌های نیازمند را از جمله فعالیت‌های جهادی این پایگاه برشمرد. به گزارش نذیر کرماناز کرمان، خانم میرزایی فرمانده پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت […]


فرمانده پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) با اعلام اینکه این پایگاه در زمینه‌ی فعالیت‌های جهادی توانسته است خوش بدرخشد، توزیع لوازم التحریر، بسته‌های مواد غذایی و پخت غذا به مناسبت عیدغدیر بین خانواده‌های نیازمند را از جمله فعالیت‌های جهادی این پایگاه برشمرد.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، خانم میرزایی فرمانده پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) شهرک الله آباد کرمان با اشاره به اینکه بسیج معجزه امام و دستاورد بی نظیر انقلاب اسلامی است، گفت:بسیج نماد مردم سالاری دینی و فرصتی برای ایده پردازی، نقش آفرینی و مطالبه گری تمام اقشار و آحاد جامعه در جهت رشد و اعتلاء کشور است.

وی بیان اینکه پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الله آباد برای رشد وحل مشکلات محله خود فعالیت‌های متنوعی درزمینه‌های مختلف از جمله، سیاسی، فرهنگی واجتماعی انجام می‌دهد که می‌توان از آن‌ها به برگزاری نشست‌های بصیرتی، تریبون آزاد، پاتوق گفتگو و دیدار‌های چهره به چهره، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، برگزاری کرسی تلاوت قرآن، ایجاد زمینه‌هایی برای ترک اعتیاد معتادین، دیدار از خانواده‌های شهدا،   برگزاری کلاس‌های هنری، علمی و آموزشی، برگزاری حلقات صالحین نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان باهدف ارتقای روحیه و باور‌های عمیق معنوی وریشه دار وبرگزاری أعیاد و جشن‌های مذهبی نام برد.

مثبت سوژه /درخشش پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین در فعالیت‌های جهادی 
 میرزایی در ادامه بیان داشت: همچنین این پایگاه در عید غدیر برنامه‌های متنوعی ازجمله جشن بزرگ غدیر باحضور خادمین امام رضا (ع) همراه با جوایز نفیس کمک هزینه سفر به مشهدمقدس، نور افشانی و اجرای نمایش در محل مسجد امام سجاد (علیه السلام) شهرک الله آباد برگزار می‌کند.

مثبت سوژه /درخشش پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین در فعالیت‌های جهادی

فرمانده پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) با اعلام اینکه این پایگاه در زمینه‌ی فعالیت‌های جهادی توانسته است خوش بدرخشد؛ عنوان کرد:  توزیع کیف، لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، توزیع بسته‌های مواد غذایی وگوشت قربانی برای خانواده‌های نیازمند و همچنین پخت ۱۵۰پرس زرشک پلو بامرغ و ۲۳۰ پرس جوجه کباب به مناسبت عیدغدیر بین خانواده‌های نیازمند از جمله فعالیت‌های جهادی پایگاه می‌باشد.

 میرزایی هدف و انگیزیشان را ازانجام این همه فعالیت جهادی و بسیجی در پایگاه‌ها را این چنین بیان کرد:علاقه مندی به اهداف و آرمان‌های بسیج در انقلاب اسلامی و نقش آفرینی در این حوزه مهم‌ترین انگیزه مابوده است.

وی در پایان اظهار داشت: ما سرباز کوچکی از سربازان ولایت هستیم و تا آخرین قطره خون با الگوگیری از ائمه اطهار (ع) و امام راحل، شهداء، و مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها آماده و حاضر بوده و ان شالله با پشتکار فراوان و قدرت تمام به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.  


مثبت سوژه /
درخشش پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین در فعالیت‌های جهادی

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مثبت سوژه /
درخشش پایگاه عصمتیه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین در فعالیت‌های جهادی