متقاضیان مسکن ملی در کرمان بیش از سهمیۀ استان هستند

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان این‌که در حال حاضر ۱۸۰ هزار و ۸۷۶ نفر از استان کرمان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند،گفت:«این در حالی است که سهم چهار سالۀ استان کرمان در این طرح ۱۰۲هزار و ۹۸۶ واحد تعیین شده است». علی حاجی‌زاده افزود:«تاکنون در […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان این‌که در حال حاضر ۱۸۰ هزار و ۸۷۶ نفر از استان کرمان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند،گفت:«این در حالی است که سهم چهار سالۀ استان کرمان در این طرح ۱۰۲هزار و ۹۸۶ واحد تعیین شده است».

علی حاجی‌زاده افزود:«تاکنون در استان کرمان،۴۲ هزار و ۲۳۳ نفر حائز شرایط در طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۴۲۷ نفر تایید نهایی شده‌اند».

به گفتۀ وی،تاکنون ۱۱ هزار و ۷۹۰ متقاضی،واریز وجه داشته‌اند و ۱۰ هزار و ۶۶۰ نفر از متقاضیان نیز به پروژه‌ها معرفی شده‌اند.

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا کرمان،مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان دوم مردادماه در جلسۀ شورای مسکن استان کرمان،بیان کرد:«۷ هزار و ۸۶۹ واحد دارای قرارداد سازنده هستند ضمن آنکه احداث هزار و ۷۲۸ واحد که شامل طرح ملی مسکن (در دورۀ دولت قبل) نیز می‌شوند،به اتمام رسیده است».

وی ادامه داد:«۹۸.۲ درصد متقاضیان مسکن استان تعیین تکلیف شده‌اند و این در حالی است که میانگین کشوری در این زمینه ۸۶.۳ درصد است».

وی یادآور شد:«همچنین درصد تامین زمین به حائزین شرایط اولیۀ استان کرمان،۵۵.۳ درصد و انعقاد مشارکت مدنی به زمین،۲.۴ درصد است که میانگین کشوری در این خصوص ۵.۶ درصد است».

حاجی‌زاده گفت:«نسبت متقاضیان تعیین تکلیف شده به کل ثبت‌نام‌شدگان در شمال استان کرمان ۹۹.۳۹ درصد است که این عدد شمال استان را در جایگاه اول کشوری و جنوب استان با ۹۷.۶۴ درصد را در جایگاه سوم کشوری قرار داده است». /پ

 

*عکس:روابط عمومی استانداری کرمان




متقاضیان مسکن ملی در کرمان بیش از سهمیۀ استان هستند

منبع:خبر کرمان
?

متقاضیان مسکن ملی در کرمان بیش از سهمیۀ استان هستند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی