ماهانه ۱۵هزار تن گوشت مرغ مازاد تولید می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان این‌که روزانه ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تن مرغ گرم در سطح کشور عرضه می‌شود، گفت:«با توجه به کاهش سرانۀ مصرف،ماهانه ۱۰ تا ۱۵ هزار تن از این میزان مازاد بر نیاز کشور است». محمد یوسفی با بیان این‌که قیمت کنونی هر […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان این‌که روزانه ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تن مرغ گرم در سطح کشور عرضه می‌شود، گفت:«با توجه به کاهش سرانۀ مصرف،ماهانه ۱۰ تا ۱۵ هزار تن از این میزان مازاد بر نیاز کشور است».

محمد یوسفی با بیان این‌که قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان و مرغ گرم ۴۷ تا ۶۰ هزار تومان است،افزود:«وضعیت کنونی بازار مرغ  تاسف‌بار است چراکه مرغ‌هایی که امروز وارد بازار می‌شود،با نرخ هر قطعه جوجه ۱۵ هزار تومان تولید شده است که براین اساس تولیدکننده در فروش هر کیلو مرغ ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان زیان می‌کند».

به گزارش فردایکرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،وی بیان کرد:«معاونت امور دام با اتخاذ تمهیدات مناسب باید از ضرر و زیان مرغداران بکاهد،در غیراین صورت تولیدکنندگان زیادی از گردونۀ تولید خارج می‌شوند».




ماهانه ۱۵هزار تن گوشت مرغ مازاد تولید می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

ماهانه ۱۵هزار تن گوشت مرغ مازاد تولید می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی