مانور بازگشایی مدارس در کرمان برگزار شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در آستانه سال تحصیلی، مانور بازگشایی مدارس صبح امروز، ۱۹ شهریورماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه شاهد شهر کرمان برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی به‌صورت نمادین نواخته شد. رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در آستانه سال تحصیلی، مانور بازگشایی مدارس صبح امروز، ۱۹ شهریورماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه شاهد شهر کرمان برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی به‌صورت نمادین نواخته شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه یکی از کارهای مهم آموزش و پرورش در تابستان امسال، اجرای پروژه مهر بود، گفت: این پروژه برای شاداب‌سازی مدارس در سال تحصیلی جدید، استقبال از دانش‌آموزان و ساماندهی نیروی انسانی بود.

وی از ثبت‌نام بیش از ۷۵۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۹۷ درصد دانش‌آموزان استان کرمان ثبت‌نام شده‌اند. امسال ۶۹ مدرسه جدید به مدارس کرمان اضافه شده است و تا پایان امسال نیز پنج استخر شنا ویژه دانش‌آموزان افتتاح می‌شود. در سه سال گذشته نیز در مجموع ۱۱۹ مدرسه در استان کلنگ‌زنی و ۵۰۲ مدرسه افتتاح شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امسال ۴۳ هزار و ۵۰۰ معلم در سال تحصیلی جدید در استان فعالیت می‌کنند، افزود: با برگزاری آزمون استخدامی، ساماندهی نیروی انسانی صورت گرفته و دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ نیز در مدارس مورد نیاز به کار گرفته شدند. سال گذشته کلاس بدون معلم نداشتیم و تلاش این است امسال نیز اینگونه باشد. در صورتی که کلاسی بدون معلم بود نيز کادر اداری، کلاس را اداره می‌کنند زیرا مهم‌ترین کار در آموزش و پرورش کلاس درس است.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه آمار بازماندگان از تحصیل باید از سوی منابع رسمی اعلام شود، گفت: سال گذشته برای بازگشت به تحصیل بازماندگان تلاش کردیم و حدود ۳۰۰۰ نفر از این دانش‌آموزان به ادامه تحصیل خود پرداختند.

انتهای پیام


مانور بازگشایی مدارس در کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? مانور بازگشایی مدارس در کرمان برگزار شد