ماموریت ویژه شرکت ملی نفت ایران | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایلنا از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته مهر امروز (شنبه سوم شهریورماه) در نشست تکریم و معارفه مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات هرمز قلاوند در مدت تصدی این سمت، گفت: افزایش تولید به افزایش ثروت ملی منجر می […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایلنا از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته مهر امروز (شنبه سوم شهریورماه) در نشست تکریم و معارفه مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات هرمز قلاوند در مدت تصدی این سمت، گفت: افزایش تولید به افزایش ثروت ملی منجر می شود و در این بخش ماموریت ویژه ای بر عهده شرکت ملی نفت ایران گذاشته شده است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: تاکید مهندس پاک نژاد وزیر نفت بر افزایش ۴۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت در مجلس شورای اسلامی و جلسه شورای معاونین نشان دهنده اهمیت بالای بخش تولید نفت و گاز است و در این زمینه کارکنان نفت همچون گذشته به تلاش شبانه روزی خود ادامه خواهند داد و مصمم هستیم تمام توان و ظرفیت خود را برای افزایش تولید نفت و گاز به کار گیریم.

وی تاکید کرد: تحقق اهداف صادراتی، تامین خوراک واحدهای پالایش و پتروشیمی و تحقق منابع درآمدی سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ از مهمترین های ماموریت های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است.

خجسته مهر با بیان اینکه بحث نظارت بر تولید یکی از مهمترین ماموریت ها و رویکردهای شرکت ملی نفت است، افزود: حضور مهندس علیخانی در سمت مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز شروع دوره جدیدی در ماموریت های این مدیریت خواهد بود.

کسری نوری، مشاور وزیر نفت و سرپرست دفتر وزارتی نیز در این نشست ضمن ابلاغ پیام قدردانی وزیر نفت از زحمات هرمز قلاوند، گفت: بحث تولید در بخش بالادستی از مهمترین ماموریت های وزارت نفت در دولت چهاردهم است و در این زمینه علاوه بر بهره مندی از توانمندی های مهندس علیخانی، از تجارب دکتر قلاوند نیز استفاده خواهیم کرد.

فرخ علیخانی، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست با اشاره به اینکه دستاوردهای کاری در دوره مدیریت پتروپارس به بخش تولید نیز کمک شایانی خواهد کرد، برنامه های این مدیریت در بخش هایی مانند مناطق نفتخیز جنوب، غرب کارون و پارس جنوبی را تشریح کرد.


ماموریت ویژه شرکت ملی نفت ایران

منبع: اصلاحات نیوز
? ماموریت ویژه شرکت ملی نفت ایران