ماموران پلیس راه شهداد از گسترش شعله های آتش جلوگیری کردند

کرمان- رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: ماموارن پلیس راه شهداد، به رغم گرمای فوق العاده شدید منطقه، از گسترش آتش سوزی یک مرتع به محدوده جاده و کشتزارهای اطراف جلوگیری کردند. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ علی رضایی پیش از ظهر پنجشنبه اظهار کرد: افزایش کم سابقه دمای هوا در سطح استان کرمان […]



کرمان- رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: ماموارن پلیس راه شهداد، به رغم گرمای فوق العاده شدید منطقه، از گسترش آتش سوزی یک مرتع به محدوده جاده و کشتزارهای اطراف جلوگیری کردند.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ علی رضایی پیش از ظهر پنجشنبه اظهار کرد: افزایش کم سابقه دمای هوا در سطح استان کرمان به ویژه در بخش شهداد که گرمای برخی مناطق آن به خصوص دشت گندم بریان، دارای شهرت جهانی است.

وی افزود: در همین راستا مأموران تیم کنترل نامحسوس پلیس راه هنگام گشت زنی در محور سیرچ به شهداد، متوجه شعله‌های آتش در قسمت پایین جاده شده و به سرعت عازم محل شدند.

رضایی بیان کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک مرتع به سبب گرمای شدید به صورت خود به خودی دچار حریق شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان تاکید کرد: باتوجه به اینکه گسترش شعله‌های آتش به محدوده جاده و کشتزارهای اطراف، می‌توانست خسارت بار باشد، به همین جهت مأموران به سرعت وارد عمل شده و با ریختن خاک و دورکردن خاشاک، از گسترش آتش جلوگیری کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راه به رغم گرمای فوق العاده شدید منطقه، از گشت زنی و انجام وظایف ذاتی خود غافل نبودند.

وی یادآور شد: بحمدالله طی این واقعه، مأموران پلیس راه موفق شدند به تنهایی از گسترش شعله‌های آتش به کشتزارهای اطراف و بروز خسارت به کشاورزان منطقه جلوگیری کنند.

کد خبر ۶۱۶۹۸۷۰


ماموران پلیس راه شهداد از گسترش شعله های آتش جلوگیری کردند

منبع: مــهر
? ماموران پلیس راه شهداد از گسترش شعله های آتش جلوگیری کردند