ماموران پليس‌راه مانع آتش‌سوزی يک مرتع شدند

رئيس پليس‌راه شمال استان از تلاش چند ساعته ماموارن پليس‌راه شهداد برای خاموش شدن یک مرتع تا محدوده جاده و کشت‌زارهای اطراف آن خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، علی‌رضایی با اشاره به افزايش کم‌سابقه دمای هوا در سطح استان کرمان به ويژه در بخش  شهداد که گرمای […]



رئيس پليس‌راه شمال استان از تلاش چند ساعته ماموارن پليس‌راه شهداد برای خاموش شدن یک مرتع تا محدوده جاده و کشت‌زارهای اطراف آن خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، علی‌رضایی با اشاره به افزايش کم‌سابقه دمای هوا در سطح استان کرمان به ويژه در بخش  شهداد که گرمای برخی مناطق آن(دشت گندم بريان) دارای شهرت جهانی است گفت: در همين راستا مأموران تيم کنترل نامحسوس پليس‌راه هنگام گشت‌زنی در محور سيرچ-شهداد متوجه شعله‌های آتش در قسمت پايين جاده شده و به سرعت عازم محل شدند.

 رضايی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد يک مرتع به سبب گرمای شديد به‌صورت خودبخودی دچار حريق شده و گسترش شعله‌های آتش به محدوده جاده و کشت‌زارهای اطراف، می‌تواند خسارت‌بار باشد از این‌رو مأموران به سرعت وارد عمل شده و با ريختن خاک و دور کردن خاشاک از گسترش آتش جلوگيری کردند.
 
رئيس پليس‌راه شمال استان خاطرنشان کرد: بحمدالله طی اين واقعه، مأموران پليس‌راه که به رغم گرمای فوق‌العاده شديد منطقه از گشت‌زنی و انجام وظايف‌ذاتی خود غافل نبودند و موفق شدند به تنهايی از گسترش شعله‌های آتش به کشت‌زارهای اطراف و بروز خسارت به کشاورزان منطقه جلوگيری کنند.

انتهای خبر/ تاج الدینی


ماموران پليس‌راه مانع آتش‌سوزی يک مرتع شدند

منبع:آرمـان
? ماموران پليس‌راه مانع آتش‌سوزی يک مرتع شدند