لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها برای کاهش تصادفات

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بر همکاری تمامی دستگاه‌های متولی ترافیک برای کاهش سوانح رانندگی تاکید کرد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ دومین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راهور استان به ریاست جانشین فرماندهی انتظامی استان و با حضور رئیس پلیس راهور، فرماندهان و معاونین انتظامی […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بر همکاری تمامی دستگاه‌های متولی ترافیک برای کاهش سوانح رانندگی تاکید کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ دومین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راهور استان به ریاست جانشین فرماندهی انتظامی استان و با حضور رئیس پلیس راهور، فرماندهان و معاونین انتظامی استان و شهرستان‌ها و شهرداران مناطق مختلف استان به صورت وبینار برگزار شد.

در این قرارگاه، رئیس پلیس راهور گزارشی از وضعیت سوانح رانندگی استان از ابتدای سال تاکنون ارائه و علل وقوع تصادفات را تشریح کرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت بیان کرد: استان کرمان از لحاظ توسعه زیر ساخت‌های کنترل هوشمند ترافیک از سایر استان‌ها عقب بوده و در این حوزه کمترین پیشرفت را شاهد بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: باید با به کارگیری سیستم‌های کنترل هوشمند ترافیک و توسعه دوربین‌های پلاک‌خوان، رانندگان پر خطر را شناسایی کرده و با برخورد به موقع، از وارد شدن آسیب به سایر شهروندان جلوگیری کرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان کمربندی‌های اطراف شهرها را بیشترین محل وقوع تصادفات برشمرد و بر ایمن‌سازی و کنترل سرعت خودروها در این محدوده تاکید کرد.

در ادامه سردار عبدالعلی روانبخش نیز طی سخنانی بر همکاری تمامی دستگاه‌های متولی ترافیک برای کاهش سوانح رانندگی تاکید کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: ارتباط بین شهرداری و پلیس راهور و تخصصی‌کردن موضوعات شورای ترافیک شهرستان‌ها می‌تواند در حل معضلات ترافیکی شهروندان تاثیر فراوانی داشته باشد.

سردار روانبخش، تقویت نیروی انسانی پلیس راهور، اجرای اقدامات فرهنگ ترافیک مشترک بین پلیس و شهرداری و تحلیل به موقع علت تصادفات فوتی و جرحی را از جمله راهکارهای مهم در کاهش تصادفات برشمرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها برای کاهش تصادفات

منبع:آرمـان
? لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها برای کاهش تصادفات