لزوم نقش‌آفرینی صاحبان قلم در امیدآفرینی به جامعه

معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: صاحبان قلم به‌عنوان افسران جهاد تبیین باید به جامعه امیدآفرینی تزریق کنند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان صبح امروز رضا موحد در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار گفت: نقش رسانه در دنیای امروز که جنگ رسانه‌ای است پررنگ است بنابراین می‌توان دریافت چه‌قدر […]



معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: صاحبان قلم به‌عنوان افسران جهاد تبیین باید به جامعه امیدآفرینی تزریق کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان صبح امروز رضا موحد در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار گفت: نقش رسانه در دنیای امروز که جنگ رسانه‌ای است پررنگ است بنابراین می‌توان دریافت چه‌قدر می‌توان تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: صاحبان قلم و رسانه به‌عنوان افسران جهاد تبیین باید به خوبی نقش‌آفرینی و در جامعه امیدآفرینی کنند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند.
 

معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان به نقش رسانه در نشان‌دادن اقدامات وحشی‌گرایانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم غزه به مردم جهان اشاره کرد و توضیح داد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ این‌گونه نبوده که سران کشورها و افکار عمومی دنیا بر مظلومیت مردم فلسطین تاکید کنند و این نشان از نقش‌آفرینی و اثرگذاری خوب رسانه‌ها در این رابطه بوده است.
 
موحد تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس جدید باید  بهتر از هشت سال دفاع مقدس نقش ایفا کنیم و باید تزریق امید و نشاط را در سطح جامعه داشته باشیم.
انتهای خبر/ پسند


لزوم نقش‌آفرینی صاحبان قلم در امیدآفرینی به جامعه

منبع:آرمـان
? لزوم نقش‌آفرینی صاحبان قلم در امیدآفرینی به جامعه