لزوم فعالیت شرکت‌های معدنی در خارج از کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: شرکت‌های خصوصی معدنی باید به‌سمت فعالیت در دیگر کشورها و استفاده از منابع معدنیشان بروند. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان نشست معاون اقتصادی استاندار کرمان و مدیران عامل شرکت‌های معدنی استان با معاون اقتصادی وزیر امور خارجه، پیرامون […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: شرکت‌های خصوصی معدنی باید به‌سمت فعالیت در دیگر کشورها و استفاده از منابع معدنیشان بروند.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان نشست معاون اقتصادی استاندار کرمان و مدیران عامل شرکت‌های معدنی استان با معاون اقتصادی وزیر امور خارجه، پیرامون سرمایه‌گذاری معدنی در خارج از کشور  برگزار شد.

این نشست با حضور مدیران عامل شرکت‌های مس غدیر، صدر تأمین و ایمیدرو و نیز معاون معدنی وزیر صمت برگزار شد. 

مهدی صفری معاون وزیر امور خارجه در این نشست عنوان کرد: هدف از سرمایه‌گذاری در حوزه معدن در خارج از کشور باید با سه هدف ارزآوری برای کشور، صادرات خدمات فنی مهندسی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایران در حوزه‌های معدنی و فنی صورت گیرد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه تأکید کرد: شرکت‌های خصوصی معدنی باید به‌سمت فعالیت در کشورهای خارجی و استفاده از منابع معدنی کشورهای دیگر بروند، پس از آن هلدینگ‌های بزرگ معدنی نیز در این زمینه فعالیت کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی


لزوم فعالیت شرکت‌های معدنی در خارج از کشور

منبع:آرمـان
? لزوم فعالیت شرکت‌های معدنی در خارج از کشور