لزوم حفظ ذائقه ایرانی اسلامی در تولید پوشاک

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آن‌چه که مهم است حفظ ذائقه ایرانی اسلامی و تولید پوشاک متناسب با مردم است. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ناصر بهروز در افتتاحیه نمایشگاه پوشاک کرمان‌دخت گفت: امروز صنعت پوشک از جمله صنعت‌های پُردرآمد و به‌روز است. وی با تاکید بر این‌که پوشاک یک […]



جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آن‌چه که مهم است حفظ ذائقه ایرانی اسلامی و تولید پوشاک متناسب با مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ناصر بهروز در افتتاحیه نمایشگاه پوشاک کرمان‌دخت گفت: امروز صنعت پوشک از جمله صنعت‌های پُردرآمد و به‌روز است.

وی با تاکید بر این‌که پوشاک یک فرهنگ است که در انتقال و حفظ آن باید توجه کرد، توضیح داد: از گذشته تاکنون ما ایرانی‌ها در حوزه پوشاک دارای سبک و در پیرامون خود اثرگذار بودیم اما این بازار را از دست دادیم و امروزه مصرف‌کننده هستیم.

بهروز بیان کرد: آن‌چه که مهم است حفظ ذائقه ایرانی اسلامی و تولید متناسب با مردم است،صنعت پوشاک یک سرمایه‌ است، ما باید تسهیل‌گری کنیم و موانع را برطرف کنیم امروز بچه‌های بسیج در کنار سایرین به این موضوع ورود پیدا کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی در چارچوب مرزها نیست، باید با رفت و آمد و نیازسنجی ایده و خلاقیت تولید کنیم تا در سایر کشورها نیز جا پا داشته باشیم، برای مثال بیش‌ترین ارتباط را با کشور عراق داریم اما آیا بازار پوشاک ایران در این کشور جایی داشته است از این‌رو باید طراحان و تولیدکنندگان را حمایت و برای‌شان بازار پیدا کرد.

وی توضیح داد: اکنون سرمایه وجود دارد اما غالب سرمایه‌گذاران نمی‌توانند بازار پیدا کنند بنابراین باید از ظرفیت طراحان و دانشجویان استفاده کرد تا بتوانیم اثرگذار باشیم، پوشاک از مهم‌ترین نیازهای جامعه است و مصرف آن لحظه‌ای است.

بهروز اظهار کرد: کرمان استان قوی به لحاظ ریشه فرهنگی است، فرهنگ و هنری که از گذشتگان به ما رسیده اما آیا ما می‌توانیم امروزه هنری خلق کنیم که دیگران استفاده کنند و یا همین هنر گذشتگان را نیز از دست داده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو بیان کرد: پایه‌های این نظام با مشارکت مردم است، این آسودگی‌ها نباید باعث شود که رأی ندهیم ما در دهه ۶۰ بدترین شرایط جنگی را داشتیم اما برای این نظام در میدان بودیم، امروز هر رأی استحکام پایه کشور است، هر چه آرای این نظام بیش‌تر باشد، اقتدار کشور بیش‌تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم این است که مشارکت بالا رود، نباید دشمن گستاخ‌تر شود با هر سلیقه و فکری باید رأی دهیم، دشمن از کوچک‌ترین فرصت‌ها و از هر ظرفیت استفاده می‌کند؛ برای حفظ این حرم و عمل به وصیت شهید سلیمانی باید رأی داد.

انتهای خبر/ پسند


لزوم حفظ ذائقه ایرانی اسلامی در تولید پوشاک

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? لزوم حفظ ذائقه ایرانی اسلامی در تولید پوشاک