لزوم حضور ملت ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان بر لزوم حضور ملت ایران اسلامی به‌منظور مشارکت حداکثری در انخابات تأکید کرد. مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه با بیان اینکه امروز در شرایط بسیار […]



مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان بر لزوم حضور ملت ایران اسلامی به‌منظور مشارکت حداکثری در انخابات تأکید کرد.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه با بیان اینکه امروز در شرایط بسیار حساسی قرار داریم، گفت: شاهد بودیم اقشار مختلف اعم از دانشمندان، اقتصاددانان، کارشناسان و همه کسانی که دل در گرو خدمت و آبادی ایران اسلامی داشتند، برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردم و ۶ نفر از این افراد، به‌عنوان نامزد ریاست جمهوری انتخاب شدند.

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان ادامه داد: ملت ایران همچون همیشه با مطالعه رزومه فعالیتی، نامزدهای ریاست جمهوری، به فرد اصلح رأی خواهند داد و کسی را به‌عنوان رئیس جمهور آینده کشور انتخاب خواهند کرد که راه خدمت‌گذاران را ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتراف کردند که گمان نمی‌کردند جمهوری اسلامی ایران بتواند بعد از شهادت آیت‌الله شهید رئیسی این‌گونه اقدام کند؛ اما با درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و اقدامات مسئولان در این عرصه و به برکت خون شهدا، کارهای این حوزه انجام و تمامی نقشه‌های دشمنان، نقش برآب شد.

مولوی چاهانی تأکید کرد:ملت ایران اسلامی، همچون گذشته به صحنه خواهند آمد و بنده نیز به‌عنوان یک ایرانی و یکی از طرفداران انقلاب اسلامی توصیه می‌کنم، همه اقشار، اقوام، مذاهب هشتم تیرماه به‌میدان بیایند و در برابر آینده کشور احساس تکلیف کنند.

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان افزود: همان‌گونه که حفاظت از جان و مال واجب است، محافظت از کشور، کیان، انقلاب، دستاوردهای نظام و خون شهدا برای هر ایرانی واجب است.

انتهای خبر/م


لزوم حضور ملت ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? لزوم حضور ملت ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات