لزوم جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده برای مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بر ضرورت جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده در سطح شهرها تأکید کرد و گفت: استفاده از لاستیک‌های فرسوده در برخی نقاط شهری و روستایی به عنوان حصار و یا حتی تزئین فضاها، عامل مهمی در استقرار پشه آئدس است. سعید صحبتی امروز ۲۹ مردادماه در […]



نذیر کرمان/کرمان مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بر ضرورت جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده در سطح شهرها تأکید کرد و گفت: استفاده از لاستیک‌های فرسوده در برخی نقاط شهری و روستایی به عنوان حصار و یا حتی تزئین فضاها، عامل مهمی در استقرار پشه آئدس است.

سعید صحبتی امروز ۲۹ مردادماه در ستاد دانشگاهی مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، که  ۲۴ مردادماه منتشر شده است، تعداد مبتلایان به تب دنگی را ۱۶۱ مورد اعلام کرد که از این تعداد، ۱۳۱ مورد آن از کشور امارات وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: نگرانی‌ ما این است که ۲۱ مورد از این مبتلایان به دلیل انتقال محلی بوده است.

به گفته مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان، خوشبختانه تا کنون در استان کرمان گزارشی از صید پشه آئدس و یا ابتلا به تب دنگی دریافت نشده است.

صحبتی در پایان به حضور زائران پیاده‌روی اربعین از کشورهای شرقی و اسکان آنها در موکب ماهان اشاره کرد و گفت: در راستای مقابله با پشه آئدس، همه اقدامات پیشگیری و مراقبت در حال انجام است.

انتهای پیام


لزوم جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده برای مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس

منبع: ایـسنا
? لزوم جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده برای مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس