لزوم تولید محصولات متنوع از خرما در کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: در کنسرسیوم خرما باید با استفاده از خلاقیت و فناوری به تولید محصولات متنوع از این محصول پرداخته شود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ امیر حسن‌زاده در نشستی با اعضای خوشه خرمای شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: نماد و بروز کار تیمی در کنسرسیوم خرما نشان […]



معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: در کنسرسیوم خرما باید با استفاده از خلاقیت و فناوری به تولید محصولات متنوع از این محصول پرداخته شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ امیر حسن‌زاده در نشستی با اعضای خوشه خرمای شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: نماد و بروز کار تیمی در کنسرسیوم خرما نشان داده شده است.
 
وی ادامه داد: در بحث فروش خرما، این همکاری و همراهی شکل گرفته است که تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان با کمک هم خرما را صادر کنند. 
 
معاون اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: کنسرسیوم، نباید تنها به فروش خرما متوقف شود، بلکه باید با استفاده از خلاقیت و فناوری به سمت تولید محصولات متنوع بپردازد.
 
حسن‌زاده تصریح کرد: باید از افراد مختلف در زمینه‌های مختلف استفاده کرد تا بر غنای کنسرسیوم افزوده شود. 
 
وی گفت: در زمینه تبلیغ محصولات کشاورزی استان کرمان، تلاش بیش‌تری باید انجام گیرد، چراکه عمده محصولات کشاورزی ما نه تنها جهان، بلکه در کشور خودمان نیز شناخته شده نیست. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

انتهای خبر/ کارگرزاده 


لزوم تولید محصولات متنوع از خرما در کرمان

منبع:آرمـان
? لزوم تولید محصولات متنوع از خرما در کرمان