لزوم توسعه فرهنگی در ورزش بافت | اخبار استان کرمان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت گفت: باتوجه‌به مشکلات موجود در ورزش، درخواست دارم توجه بیش‌تری به توسعه فرهنگی و اخلاقی در ورزش شود. به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری «راه‌آرمان»، صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافت، پوریا جلالی ضمن تأکید بر اهمیت ورزش و فعالیت‌های […]




رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت گفت: باتوجه‌به مشکلات موجود در ورزش، درخواست دارم توجه بیش‌تری به توسعه فرهنگی و اخلاقی در ورزش شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری «راه‌آرمان»، صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافت، پوریا جلالی ضمن تأکید بر اهمیت ورزش و فعالیت‌های ورزشی در شهرستان بافت، از تلاش‌های مسئول سابق بسیج ورزشکاران و دیگر پیشکسوتان ورزشی تقدیر کرد. 

 
وی به نقش مثبت این افراد در توسعه ورزش اشاره کرد و افزود: تلاش‌های آنان باعث پیشرفت و ارتقای سطح ورزش در شهرستان شده است.
 
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت در ادامه به پروژه‌های زیرساختی ورزشی در شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: ساخت ورزشگاه شهید شهابی با سرمایه‌گذاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و با حمایت فولاد بافت در حال انجام است؛ این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ورزشی شهرستان است که با تکمیل آن، امکانات ورزشی شهرستان به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.
 
 
وی همچنین به افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی فوتبال در بزنجان اشاره کرد و از همکاری‌های خیرین و شهرداری در این پروژه تقدیر کرد همچنین بر اهمیت این اقدامات برای ایجاد انگیزه در جوانان تأکید کرد و گفت: این پروژه‌ها نه‌تنها امکانات ورزشی را بهبود می‌بخشند، بلکه باعث افزایش انگیزه و علاقه جوانان به ورزش می‌شوند.
 
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت به نقش ورزش در جامعه و تأثیر آن بر فرهنگ تأکید کرد و گفت: قهرمانان ورزشی می‌توانند تأثیر زیادی بر افکار عمومی داشته باشند و الگوی مناسبی برای جوانان باشند.
 
 وی افزود: باتوجه‌به مشکلات موجود در ورزش، درخواست دارم توجه بیش‌تری به توسعه فرهنگی و اخلاقی در ورزش شود که نتیجه آن کمک به پویایی و شادابی جامعه خواهد بود.

انتهای خبر/بارانی 


لزوم توسعه فرهنگی در ورزش بافت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? لزوم توسعه فرهنگی در ورزش بافت