لزوم تدوین طرح جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمان

معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان :برای کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله سرقتها و همچنین ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی بایدطرح جامع تدوین شود . به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان  وجود ۷۷۶ کارگاه ضایعاتی در شهر کرمان ،  راآماری هشداردهنده و نگران کننده اعلام […]

معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان :برای کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله سرقتها و همچنین ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی بایدطرح جامع تدوین شود .

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان  وجود ۷۷۶ کارگاه ضایعاتی در شهر کرمان ،  راآماری هشداردهنده و نگران کننده اعلام کرد وافزود:بخشی از آمار موجودی زندان‌های استان کرمان مربوط به جرم سرقت است  و باید تدابیر لازم برای کاهش جرم سرقت  انجام شود.

 

قویدل،در جلسه پیشگیری از سرقت با تاکید بر لزوم تدوین طرح جامع برای کاهش سرقت‌ها و همچنین ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی طرحی جامع تدوین شود که دارای نتایج کوتاه‌مدت و بلندمدت باشد.

 

وی با اشاره به لزوم ورود فرمانداری و سازمان بازرسی تدوین طرح جامع کاهش آسیبهای اجتماعی  یادآوری کرد: در راستای تدوین طرح ، باید ناامن سازی بازار‌های خرید و فروش اموال مسروقه با آن تلفیق و از ظرفیت سامانه سجام نیز برای دریافت گزارش‌های مردمی استفاده شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: شهرداری و دیگر دستگاه‌های مربوط نیز موظف اند مجوز‌ها را صادر و بر فعالیت این کارگاه‌های ضایعاتی نظارت کنند، زیرا علاوه بر ایجاد مزاحمت و مشکلات، خرید و فروش اموال سرقتی و فعالیت اتباع بیگانه غیرمجاز نیز در آن‌ها  مشکل آفرین است.

 




لزوم تدوین طرح جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? لزوم تدوین طرح جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمان