لزوم تبیین گفتمان انقلاب در فضای مجازی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در گردهمایی فعالان فضای مجازی استان کرمان گفت: در فضای مجازی باید گفتمان انقلاب را تبیین کنیم. به‌ گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ احمد مرادی‌زاده صبح امروز در سومین گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و با اشاره به […]



معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در گردهمایی فعالان فضای مجازی استان کرمان گفت: در فضای مجازی باید گفتمان انقلاب را تبیین کنیم.

به‌ گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ احمد مرادی‌زاده صبح امروز در سومین گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روزهای آینده گفت: در فضای مجازی باید عقب‌گرد در حوزه تبیین و روشنگری نسبت به شرایط گذشته داشته باشیم و تنها شرایط روز را در نظر نگیریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: باید به این مهم بپردازیم که در گذشته چه شرایطی داشته‌ایم و چه اهدافی را برای انقلاب ترسیم کردیم و چه شعارهایی داده‌ایم؟

وی بیان کرد: در فضای مجازی باید گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین کنیم؛ چراکه با ظهور انقلاب اسلامی، شاهد بروز اتفاق جدید در دنیا با مفاهیم عینی و ملموس و با اهداف و استراتژی خاص بودیم که امام خمینی(ره) آن‌ها را رقم زدند.

مرادی‌زاده با بیان اینکه ما باید گفتمان انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را در فضای مجازی تبیین کنیم، اظهار کرد: ان‌شاءالله در دولت چهاردهم، دولتی فهیم، با کرامت، ظلم‌پذیر شکل خواهد گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی روبه افول هستند، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با توکل به خدا و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، اتفاقات خوبی را رقم خواهند زد.

انتهای خبر/م


لزوم تبیین گفتمان انقلاب در فضای مجازی

منبع:آرمـان
? لزوم تبیین گفتمان انقلاب در فضای مجازی