لزوم ایستادگی در برابر سگِ هار آمریکا | اخبار سیاسی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: صهیونیست سگ هار آمریکاست و دنیا اگر جلوی این سگ هار را نگیرد، قطعاً بشریت به خطر خواهد افتاد. مجید دوستعلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان گفت: جنایاتی که امروز […]



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: صهیونیست سگ هار آمریکاست و دنیا اگر جلوی این سگ هار را نگیرد، قطعاً بشریت به خطر خواهد افتاد.

مجید دوستعلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان گفت: جنایاتی که امروز رژیم صهیونیستی در حال انجام است، حکایت از مرگ این رژیم منحوس و پلید دارد. رژیمی که به آخر خط رسیده و با هرگونه دست و پا زدنی در دریایی که در حال غرق شدن است، می‌خواهد خود را نجات دهد.
 
 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حرکات مذبوحانه و ترورهای وحشیانه‌ای که صهیونیست‌ها در سطح غزه و لبنان راه انداخته، دال بر به آخر خط رسیدن رژیم صهیونیستی دارد.
 
 وی بیان کرد: تعبیری که رهبر معظم انقلاب در خصوص رژیم غاصب صهیونیستی فرمودند «سگ هار» است که این تعبیر قابل توجه است. زمانی که به سگ، هاری دست دهد، هیچ قید و بندی ندارد، حمله می‌کند، زخمی می‌کند و انسان‌ها را با مشکلات مختلفی مواجه می‌کند و برخی از انسان‌ها را از بین می‌برد؛ بنابراین اگر دنیا جلوی این سگ هار را نگیرد، تمام دنیا را این هاری خواهد گرفت.
 
 دوستعلی ابراز کرد: امروز رژیم صهیونیستی مرزهای اخلاق، انسانیت و شرافت را درنوردیده است و با جنایت، ظلم و سیاهی شرایط کنونی را در غزه و لبنان رقم زده است و قطعاً این هاری، دامن بسیاری از کشورهای دیگر که امروز در قِبال اقدامات این رژیم منحوس سکوت کرده‌اند، را خواهد گرفت. این‌گونه نیست که رژیم صهیونیستی غزه را با خاک یکسان کند و یا لبنان را از بین ببرد، اما دست از سر مصر، عمان، امارات بردارد.
 
 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با دین و اسلام در ستیز است، اظهار کرد: تعجب در این است که دولت‌های اسلامی نسبت به این مسئله بی‌توجه هستند و اقدام جدی در این زمینه به عمل نمی‌آید.
 
 وی با تأکید بر اینکه جوامع اسلامی باید به مسائل منطقه حساس شود، عنوان کرد: باید با وحدت جوامع، ملت‌ها و دولت‌های اسلامی و غیراسلامی مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی گرفته شود؛ چراکه انسانیت و بشریت در خطر است.
 
 دوستعلی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی ظلم و جنایت وحشیانه‌ای در عالم راه انداخته است که به آن افتخار می‌کند، تصریح کرد: متأسفانه مجامع بین‌المللی در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند و یا مواضع بسیار ضعیفی دارند.
 
 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به مواضع خود در قِبال رژیم صهیونیستی پایبند است و در تمامی مجامع بین‌المللی مقابل رژیم غاصب قد عَلم کرده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکاست و دنیا اگر جلوی این سگ هار را نگیرد، قطعاً بشریت و انسانیت به خطر خواهد افتاد.
 
 انتهای خبر/ م


لزوم ایستادگی در برابر سگِ هار آمریکا

منبع:آرمـان
? لزوم ایستادگی در برابر سگِ هار آمریکا