لزوم ارتقا زیرساخت جاده‌ای و انرژی جازموریان

امام جمعه شهرستان جازموریان در گفتگویی بر لزوم ارتقا زیرساخت‌های جاده‌ای، انرژی آب و برق شهرستان تأکید کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران ایشان گفت: شهرستان جازموریان در زمان آیت‌الله شهید رئیسی تأسیس و فرمانداری در این […]



امام جمعه شهرستان جازموریان در گفتگویی بر لزوم ارتقا زیرساخت‌های جاده‌ای، انرژی آب و برق شهرستان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران ایشان گفت: شهرستان جازموریان در زمان آیت‌الله شهید رئیسی تأسیس و فرمانداری در این شهرستان مستقر شد. در بسیاری از حوزه‌ها تحولات خوبی شکل گرفت و خدمات بی‌نظیری از ناحیه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه استقرار ادارات و مسائل دیگر از جمله جدا شدن بودجه شهرستان که این مهم می‌تواند موتور محرکه پیشرفت هر منطقه باشد، شامل حال مردم جازموریان شد که این مسائل بسیار تأثیرگذار بوده و منشأ برکات خیلی خوبی برای مردم منطقه شده است.

امام جمعه شهرستان جازموریان با بیان اینکه برخی کمبودهایی در شهرستان وجود دارد که اگر این خلاها برطرف نشود، نارضایتی مردم را به‌دنبال خواهد داشت، ادامه داد: یکی از ایرادات و مشکلات اساسی شهرستان، معضل زیرساخت‌های جاده‌ای، به‌ویژه جاده مواصلاتی رودبار جنوب به جازموریان و جازموریان به ایرانشهر است؛ چراکه این منطقه، نقطه اتصال استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان به کرمان است.

وی افزود: معضل زیرساخت جاده‌ای از زمان شهرستان شدن جازموریان بیشتر به چشم می‌خورد و نارضایتی در این زمینه نیز افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به جمعیت ۶۳ هزار نفری شهرستان جازموریان عنوان کرد: مشکل اساسی دیگر ما در این منطقه مربوط به حوزه انرژی آب و برق است؛ در حال حاضر یک پست فوق توزیع ۶۳ هزار ولت، برق منطقه را تأمین می‌کند اما لازمه بهبود برق شهرستان، راه‌اندازی پست فوق توزیع دیگر است تا مشکلات برق منطقه را برطرف کند و شاهد افت ولتاژ و قطع برق نباشیم.

امام جمعه شهرستان جازموریان ضمن اشاره به معضل آب در سطح شهرستان ابراز کرد: اقدامات خوبی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و اداره امور آبفا شهرستان انجام شده؛ اما آنچه که مهم است این است که شبکه آب‌رسانی شهر زهکلوت مربوط به دهه ۶۰ است و باید اقدامات اساسی در این عرصه انجام شود.

وی عدم استقرار فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان جازموریان را از دیگر مسائل عنوان کرد و گفت: ناحیه سپاه شهرستان به‌زودی در منطقه مستقر می‌شود اما برای تأمین امنیت شهرستان، باتوجه‌به اینکه این منطقه ورودی استان است، باید فرماندهی انتظامی در منطقه استقرار باید.

انتهای خبر/م


لزوم ارتقا زیرساخت جاده‌ای و انرژی جازموریان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? لزوم ارتقا زیرساخت جاده‌ای و انرژی جازموریان