لزوم اتحاد همگان برای دفع شیطنت‌های علیه حجاب و عفاف

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همگان با اتحاد شیطنت‌هایی که نسبت به ارزش‌های الهی از جمله حجاب و عفاف اتفاق می‌افتد را دفع کنند. حجت‌الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: حکم حجاب و فضیلت عفاف یک حکم الهی و فضیلت انسانی […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همگان با اتحاد شیطنت‌هایی که نسبت به ارزش‌های الهی از جمله حجاب و عفاف اتفاق می‌افتد را دفع کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: حکم حجاب و فضیلت عفاف یک حکم الهی و فضیلت انسانی است که در فطرت انسان ریشه دارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که رعایت حجاب و عفاف از اصول زندگی نظام‌مند و سالم انسانی است، اظهار کرد: سُست نشدن ارزش‌های متعالی انسانی و الهی در خانواده و جامعه از آثار رعایت عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به این‌که حضور عفیفانه بانوان در اماکن مختلف دعوت فراگیر به ارزش‌های تمدن ساز اسلامی است، ابراز کرد: مردان و زنان جامعه با فلسفه حجاب و عفاف، مناسب است آشنا شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیمرادی ادامه داد:حکم الهی امر به معروف و نهی از منکر در تمامی عرصه‌ها ضامن حفظ حجاب و عفاف و ارزش‌های اسلامی است و شایسته است همگان با اتحاد تهاجمات و شیطنت‌هایی که نسبت به ارزش‌های الهی از جمله حجاب و عفاف اتفاق می‌افتد را دفع کنند.

انتهای خبر/م




لزوم اتحاد همگان برای دفع شیطنت‌های علیه حجاب و عفاف

منبع:آرمـان
? لزوم اتحاد همگان برای دفع شیطنت‌های علیه حجاب و عفاف