قیمت یورو و دلار ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از اقتصاد ۲۴، دلار در برابر ین به دلیل داده‌های ضعیف مسکن در ایالات‌متحده کاهش یافت و سرمایه‌گذاران را به تفکر در مورد کاهش آتی نرخ بهره فدرال رزرو وادار کرد. ین در این هفته شکست خورد اما پوند به کمک بهبود چشم‌انداز اقتصادی قوی باقی ماند. همچنین بیتکوین علیرغم آشفتگی بازار […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از اقتصاد ۲۴، دلار در برابر ین به دلیل داده‌های ضعیف مسکن در ایالات‌متحده کاهش یافت و سرمایه‌گذاران را به تفکر در مورد کاهش آتی نرخ بهره فدرال رزرو وادار کرد.

ین در این هفته شکست خورد اما پوند به کمک بهبود چشم‌انداز اقتصادی قوی باقی ماند. همچنین بیتکوین علیرغم آشفتگی بازار حدود ۵۹ هزار و ۴۰۰ دلار ثابت شد و از افت اوایل ماه جاری برگشت.

دلار در روز جمعه در برابر ین سقوط کرد و جایگاه خود را در برابر سایر ارزهای اصلی از دست داد و سرمایه‌گذارانی که همیشه به دنبال این بودند فدرال رزرو در آینده با نرخ بهره چه خواهد کرد را تحت تاثیر قرار داد.

ارزش دلار در برابر ین ۰.۹۶ درصد کاهش یافت و به ۱۴۷.۸۷ رسید که از بالاترین سطح ۲ هفته‌ای ۱۴۹.۴۰ که در روز قبل کسب کرده بود، نزول کرد.

از آنجا که آخرین داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده ترس از رکود اقتصادی را کاهش داده است اما به معامله‌گران دلیلی ارائه می‌دهد تا به جای کاهش شدید نرخ بهره، کاهش تدریجی نرخ‌ها را پیش‌بینی کنند.

بیزنس گزارش کرد، هفته گذشته در واقع چرخشی چشمگیر از پنجم آگوست برای ین بود، زمانی که ین پس از افزایش غیرمنتظره نرخ‌های بانک مرکزی ژاپن به ۱۴۱.۶۷۵ در برابر دلار افزایش یافت.

قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این نرخ‌ها قیمت بازار آزاد است (بجز دلار که نرخ بازار مبادله ارزی است) و با نرخ ارز سهمیه‌ای متفاوت است.

بروزرسانی قیمت ارزها: دوشنبه ۲۹ مرداد – ۱۴:۱۲

ارز

قیمت (ریال)

دلار ۵۸۳,۹۵۰
یورو ۶۴۹,۵۰۰
درهم امارات ۱۶۰,۲۹۰
پوند انگلیس ۷۶۲,۹۰۰
لیر ترکیه ۱۷,۴۰۰
فرانک سوئیس ۶۸۰,۲۰۰
یوان چین ۸۲,۳۰۰
ین ژاپن ۴۰۲,۰۸۰
وون کره جنوبی ۴۴۰
دلار کانادا ۴۳۶,۱۰۰
دلار استرالیا ۳۹۳,۵۰۰
دلار نیوزیلند ۳۵۷,۲۰۰
دلار سنگاپور ۴۴۹,۲۰۰
روپیه هند ۷,۰۲۰
روپیه پاکستان ۲,۱۳۱
دینار عراق ۴۶۰
لیر سوریه ۲۳۴
افغانی ۸,۲۹۰
کرون دانمارک ۸۷,۱۰۰
کرون سوئد ۵۶,۵۰۰
کرون نروژ ۵۵,۳۰۰
ریال عربستان ۱۵۷,۰۸۰
ریال قطر ۱۶۸,۲۰۰
ریال عمان ۱,۵۳۴,۷۰۰
دینار کویت ۱,۹۲۸,۳۰۰
دینار بحرین ۱,۵۷۳,۲۰۰
رینگیت مالزی ۱۳۴,۴۰۰
بات تایلند ۱۷,۰۷۰
دلار هنگ کنگ ۷۵,۵۰۰
روبل روسیه ۶,۵۷۰
منات آذربایجان ۳۴۶,۳۰۰
درام ارمنستان ۱,۵۳۰
لاری گرجستان ۲۲۱,۲۰۰
سوم قرقیزستان ۶,۸۷۰
سامانی تاجیکستان ۵۶,۱۰۰
منات ترکمنستان ۱۷۵,۲۰۰

 


قیمت یورو و دلار ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

منبع: اصلاحات نیوز
? قیمت یورو و دلار ۲۹ مرداد ۱۴۰۳