قیمت نان منطقه‌ای و استانی تعیین می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: وزیر اقتصاد در واکنش به اقدام برخی پلتفرم‌ها در عرضه گران‌تر قیمت نان و همچنین گران‌فروشی نان توسط برخی نانوایی‌ها،گفت:«قیمت‌گذاری نان به صورت منطقه‌ای انجام می‌شود و قیمت آن در سراسر کشور یکسان نیست». احسان خاندوزی افزود:«استان‌ها نان‌های منطقه‌ای و محلی‌شان را با وزن و قیمت‌های متفاوت می‌فروشند. در سیستان و […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: وزیر اقتصاد در واکنش به اقدام برخی پلتفرم‌ها در عرضه گران‌تر قیمت نان و همچنین گران‌فروشی نان توسط برخی نانوایی‌ها،گفت:«قیمت‌گذاری نان به صورت منطقه‌ای انجام می‌شود و قیمت آن در سراسر کشور یکسان نیست».

احسان خاندوزی افزود:«استان‌ها نان‌های منطقه‌ای و محلی‌شان را با وزن و قیمت‌های متفاوت می‌فروشند. در سیستان و بلوچستان وزن یک چانه نان در حدود کیلو و در سایر استان‌ها ۳۰۰-۴۰۰ گرم است.  وزارت کشور درخواست افزایش قیمت نان توسط مقامات استانی را پس از بررسی،اعلام می‌کنند و پلتفرم‌ها و نانوانی‌ها نیز موظف به رعایت قیمت مصوب این وزارتخانه هستند».

وی ادامه داد:«بنده گزارش قیمت‌گذاری انواع نان منطقه‌ای و محلی را از وزیر کشور می‌گیرم و سیستم نظارتی بر نانوایی‌ها را ویژه‌تر می‌کنم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا،وزیر اقتصاد در عین حال بر تنظیم‌گری و قاعده‌مند کردن هزینه‌های پلتفرم‌ها و درگاه‌های اینترنتی فروش نان تاکید کرد و گفت:«در ستاد تنظیم بازار این مسئله را مطرح می‌کنم و اگر مصوبه‌ای باشد آن را اجرا خواهیم کرد». /پ




قیمت نان منطقه‌ای و استانی تعیین می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

قیمت نان منطقه‌ای و استانی تعیین می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی