قیمت مصوب مرغ همچنان ۶۳ هزار تومان است

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: در حالی که طی روزهای اخیر برخی واحدهای صنفی با وجود تاکید چندبارۀ دولت مبنی بر انجام اقدامات لازم برای مدیریت بازار،مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به فروش رسانده‌اند،مسئولان می‌گویند که فروش مرغ بیش از نرخ مصوب یعنی ۶۳ هزار تومان تخلف و گرانفروشی است و با هرگونه افزایش قیمتی […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: در حالی که طی روزهای اخیر برخی واحدهای صنفی با وجود تاکید چندبارۀ دولت مبنی بر انجام اقدامات لازم برای مدیریت بازار،مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به فروش رسانده‌اند،مسئولان می‌گویند که فروش مرغ بیش از نرخ مصوب یعنی ۶۳ هزار تومان تخلف و گرانفروشی است و با هرگونه افزایش قیمتی برخورد خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به افزایش مقطعی قیمت مرغ در مغازه‌ها،گفت:«مرغ باید با قیمت مصوب هر کیلو ۶۳ هزار تومان فروخته شود و بازرسان با فروش مرغ بالاتر از نرخ  مصوب برخورد می‌کنند».

مسعود امراللهی در پاسخ به اینکه مرغ با قیمت ۶۳ هزار تومان در مغازه‌ها به سختی پیدا می‌شود و آیا قرار است با همۀ فروشندگان متخلف برخورد شود؟ اظهار کرد:«تا زمانی که قیمت مصوب مرغ تغییری نکرده با هرگونه افزایش قیمتی برخورد می‌شود».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا،چندی پیش نیز معاون وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد که به‌زودی اصلاح قیمت‌ مرغ بر اساس ثبات قیمت در بازار و کاهش هزینۀ تولید اعلام خواهد شد و در بدو ورود به سال جدید،تغییرات نرخ حقوق و دستمزد و هزینه‌های جاری تولید در جلسات متعدد با دامداران و مرغداران بررسی شده و هزینه‌ها و قیمت‌های جدید استخراج شده است.




قیمت مصوب مرغ همچنان ۶۳ هزار تومان است

منبع:خبر کرمان
?

قیمت مصوب مرغ همچنان ۶۳ هزار تومان است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی