قیمت طلا و سکه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ | اخبار اصلاحات

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا، طلا پس از کاهش در ۶ جلسه قبل، تقریبا ثابت و در ۲۶۰۹ دلار و ۷۲ سنت در هر اونس بود. قیمت‌ها در ماه گذشته به بالاترین حد خود رسید. معاملات آتی طلای آمریکا نیز در ۲۶۲۶ دلار و ۷۰سنت ثابت ماند. شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده برای ماه سپتامبر […]


به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا، طلا پس از کاهش در ۶ جلسه قبل، تقریبا ثابت و در ۲۶۰۹ دلار و ۷۲ سنت در هر اونس بود. قیمت‌ها در ماه گذشته به بالاترین حد خود رسید. معاملات آتی طلای آمریکا نیز در ۲۶۲۶ دلار و ۷۰سنت ثابت ماند.

شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده برای ماه سپتامبر امروز و داده‌های شاخص قیمت تولید کننده در روز جمعه ارائه خواهد شد.

بر اساس گزارش FedWatch ، در حال حاضر بازارها با احتمال ۸۰ درصدی برای کاهش ۲۵ واحدی نرخ در ماه نوامبر و احتمال ۲۰ درصدی احتمال تعلیق نرخ بهره توسط فدرال رزرو می‌بینند. نرخ بهره پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را کاهش می‌دهد.

بسیاری از مقامات فدرال رزرو در نشست سپتامبر با کاهش بیش از حد نیم واحدی نرخ بهره حمایت کردند، اما توافق کردند که تسهیل بیشتر براساس داده‌ها انجام خواهد شد. مری دالی، رئیس بانک فدرال سانفرانسیسکو، روز چهارشنبه گفت طبق انتظار او، یک یا دو کاهش دیگر در سال جاری محتمل است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۳۰.۵۴ دلار رسید. پلاتین با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۵۵ دلار و۲۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۰۳۸ دلار و۷۵ سنت رسید.

قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

قیمت طلا

بروزرسانی: پنجشنبه ۱۹ مهر – ۰۸:۰۰

عنوان نرخ

قیمت (ریال)

طلای ۱۸ عیار / ۷۵۰ ۴۰,۵۸۹,۰۰۰
طلای ۲۴ عیار ۵۴,۱۱۷,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ ۴۰,۰۴۷,۰۰۰
طلای دست دوم ۴۰,۰۴۷,۳۴۰
آبشده کمتر از کیلو ۱۷۵,۹۱۰,۰۰۰
مثقال طلا ۱۷۵,۷۶۰,۰۰۰
انس طلا ۲,۶۰۸.۴۸

قیمت سکه

سکه امامی تک فروشی ۴۸۹,۱۵۰,۰۰۰
سکه بهار آزادی تک فروشی ۴۳۱,۱۰۰,۰۰۰
نیم سکه تک فروشی ۲۶۵,۶۰۰,۰۰۰
ربع سکه تک فروشی ۱۷۴,۴۰۰,۰۰۰
سکه گرمی تک فروشی ۸۰,۲۰۰,۰۰۰
تمام سکه (قبل ۸۶) ۴۲۹,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه (قبل ۸۶) ۲۰۷,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه (قبل ۸۶) ۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰

حباب سکه

حباب سکه امامی ۹۷,۷۷۰,۰۰۰
حباب سکه بهار آزادی ۴۰,۳۲۰,۰۰۰
حباب نیم سکه ۷۰,۱۱۰,۰۰۰
حباب ربع سکه ۷۶,۵۳۰,۰۰۰
حباب سکه گرمی ۳۲,۰۴۰,۰۰۰

 


قیمت طلا و سکه ۱۹ مهر ۱۴۰۳

منبع: نذیر کرمان
? قیمت طلا و سکه ۱۹ مهر ۱۴۰۳