قیمت‌ روغن فورا کاهش یابد

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون صنایع عمومی وزارت صنعت،معدن و تجارت در واکنش به طفره رفتن انجمن روغن برای اعلام کاهش قیمت روغن،تاکید کرد:«انجمن روغن باید هرچه سریع‌تر لیست قیمت‌های جدید روغن را در کشور اعلام کند». محمدمهدی برادران افزود:«انتظار انجمن روغن برای فرصت دو ماهه برای کاهش قیمت روغن انتظار به‌جایی نیست و […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون صنایع عمومی وزارت صنعت،معدن و تجارت در واکنش به طفره رفتن انجمن روغن برای اعلام کاهش قیمت روغن،تاکید کرد:«انجمن روغن باید هرچه سریع‌تر لیست قیمت‌های جدید روغن را در کشور اعلام کند».

محمدمهدی برادران افزود:«انتظار انجمن روغن برای فرصت دو ماهه برای کاهش قیمت روغن انتظار به‌جایی نیست و از سوی ما رد می‌شود،انجمن روغن علاوه بر دنبال کردن حقوق خود،یک مسئولیت اجتماعی نیز دارد».

وی گفت:«پاسخمان را رسمی به انجمن روغن اعلام کردیم که وقتی تعرفۀ قیمت روغن از سمت دولت کاهش یافته و از سوی دیگر قیمت جهانی روغن در حال کاهش است،انجمن روغن هم موظف است قیمت روغن را کاهش دهد و درخواست فرصت دو ماهه مورد قبول ما نیست. اگر انجمن روغن قیمت‌ها را کاهش ندهد،سازمان حمایت خود به طور مستقیم وارد موضوع می‌شود و لیست قیمت‌ها را اعلام می‌کند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از تسنیم زنجان،معاون وزارت صمت ۱۰ مردادماه اظهار کرد:«امیدواریم انجمن روغن هرچه سریع‌تر لیست قیمت‌های جدید روغن را در کشور اعلام کند چراکه کاهش قیمت،نفع و خیرش به مردم خواهد رسید». /پ




قیمت‌ روغن فورا کاهش یابد

منبع:خبر کرمان
?

قیمت‌ روغن فورا کاهش یابد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی