قهرمانی در جام حذفی کمترین حق سپاهان بود

به گزارش نذیر کرمان، محمد کریمی با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی آماده‌سازی کشور ترکیه اظهار داشت: تیم ما در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر تمرینات پرفشاری را پشت‌سر می‌گذارد و بازیکنان تیم با انگیزه قابل توجهی در این اردو کار می‌کنند.  وی ادامه داد: تیم ما عصر امروز […]



به گزارش نذیر کرمان، محمد کریمی با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی آماده‌سازی کشور ترکیه اظهار داشت: تیم ما در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر تمرینات پرفشاری را پشت‌سر می‌گذارد و بازیکنان تیم با انگیزه قابل توجهی در این اردو کار می‌کنند. 

وی ادامه داد: تیم ما عصر امروز یک دیدار دوستانه خوب با یک تیم ترکیه‌ای دارد و فکر می‌کنم با این روند تیم خوبی داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم امسال تیم پرقدرتی را در لیگ برتر و آسیا داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به حضور بازیکنان جدید در ترکیب سپاهان و عملکرد این بازیکنان در اردوی ترکیه ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان جوان و خوبی به جمع بازیکنان سپاهان اضافه شده‌اند که از کیفیت خوبی برخوردارند و امیدوار هستم که هرچه سریعتر به شرایط ایده‌آل برسند.

وی افزود: از سوی دیگر در چند پست به بازیکن نیاز داریم و مسئولان باشگاه در تلاش هستند که بازیکنان خوبی در این پست‌ها جذب کنند و امیدوارم این اتفاق هرچه سریعتر بیفتد.

کریمی درباره وضعیت تیم سپاهان در مقایسه با تیم پارسال ادامه داد: تیم ما به نسبت به پارسال بسیار جوان‌تر شده و بازیکنان تیم هر روز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر، خیلی باانگیزه‌تر تمرین می‌کنند و سرحال‌تر هستند. البته تمرینات پرفشار ۲ جلسه در روز که فشار را بیشتر می‌کند اما بچه‌ها با توجه به انگیزه‌ای که دارند، خوب تمرین می‌کنند و امیدوارم فصل خوبی را داشته باشیم.

وی پیرامون دیدار حساس سپاهان مقابل شباب الاهلی امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: این بازی قطعا بازی سختی به شمار می‌رود زیرا تیم مقابل ما، حریف بسیار خوبی است و شرایط خوبی دارد. سپاهان تمرینات خود را به تازگی و شاید کمی دیر شروع کرده و زمان بیشتری نیاز است تا به مرز آمادگی برسیم و امیدوارم این اتفاق صورت دهد.

هافبک تیم سپاهان تصریح کرد: با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر می‌گذاریم، امیدوارم به مرز آمادگی برسیم و بازی خوب داشته باشیم و در این بازی حساس به پیروزی برسیم. در این اردو نیز ۳ یا ۴ بازی تدارکاتی پیش‌رو داریم تا زودتر به آمادگی مدنظر کادر فنی برسیم.

وی درباره هواداران سپاهان اضافه کرد: قلباً هواداران، شهر اصفهان و باشگاه سپاهان را دوست دارم و به نظر من قهرمانی جام حذفی فصل گذشته، کم‌ترین حق هواداران سپاهان بود. تلاش می‌کنیم امسال حداقل یک جام برای این تیم به ارمغان بیاوریم اما به فکر کسب لیگ و حذفی هستیم.

انتهای پیام/


قهرمانی در جام حذفی کمترین حق سپاهان بود

منبع: بــرنا
? قهرمانی در جام حذفی کمترین حق سپاهان بود