قطعاً دشمن تا زمانی که آخرین نفس‌هایش را می‌کشد، با ما دشمنی خواهد کرد

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمنان مانند کسی که در مرداب گرفتارشده و دست و پای اخر را برای نجات خودشان می‌زنند، دست از دشمنی برنخواهند داشت. سردار محمدعلی نظری در جمع حماسه‌سازان ۲۲ بهمن‌ماه شهرستان کرمان در گفتگو با سرویس اجتماعی«فت فتو» عنوان کرد: مردم ما همیشه موقعیت‌شناس و میدان شناس بوده‌اند.   فرمانده […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمنان مانند کسی که در مرداب گرفتارشده و دست و پای اخر را برای نجات خودشان می‌زنند، دست از دشمنی برنخواهند داشت.

سردار محمدعلی نظری در جمع حماسه‌سازان ۲۲ بهمن‌ماه شهرستان کرمان در گفتگو با سرویس اجتماعی«فت فتو» عنوان کرد: مردم ما همیشه موقعیت‌شناس و میدان شناس بوده‌اند.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: با موقعیتی که اخیراً رخ داد و با تمام تلاشی که دشمنان و منافقین کردند، کشور را به سمت آشوب بردند و برای عدم حضور مردم درصحنه انقلاب تلاش کردند، اما مردم ما بازهم مثل ۴۴ سال گذشته میدان شناسی بصیرانه کردند و مصمم‌تر پا به میدان گذاشتند.
 
وی اذعان کرد: مردم ما محکم‌تر از قبل پای‌کار انقلاب آمدند و در میدان حضور یافتند و با این کارشان نشان دادند که دشمنان با این اعمال وافعالشان نمی‌توانند، هیچ خللی در اراده مردم ما برای پشتیبانی از نظامشان ایجاد کنند.
 
سردار نظری تأکید کرد: دشمن هرگز دست از دشمنی با ما بر نخواهد داشت، زیرا ایران یمن دشمنان ما را در منطقه و در دنیا شکسته است و چون امریکا و اسرائیل اتم استکبار رو به افول هستند و مانند کسی که در مرداب گرفتارشده دست و پای اخری را برای نجات خودشان می‌زنند، دست از دشمنی برنخواهند داشت.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: مردم ما همیشه هوشیار هستند و جلوی دشمن با تمام‌قد می‌ایستند و اجازه جان‌بخشی دوباره به این ۲ کشو رو به افول نخواهند داد.
 
وی ادامه داد: کسانی که فکر باطل دارند، اصالتا با جمهوری اسلامی عناد دارند، مطمئناً دست از افکار و رفتار ناجوانمردانه خود برنمی‌دارند، دولت‌های کودک‌کش و ضد حقوق بشر که مدعی حقوق بشر هستند، منافع شخصی خودشان را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند.
 
سردار محمدعلی نظری خاطرنشان کرد: برخی از افراد که تحت تاثیرافرادی که ذاتاً با نظام جمهوری اسلامی عناد دارند، و به‌اصطلاح فریب‌خوردگانند شاید برگردند، اما دشمن واقعی ما قطعاً تا زمانی که آخرین نفس‌هایش را می‌کشد هنوز با ما دشمنی خواهد کرد.
انتهای خبر/طهماسبی
 




قطعاً دشمن تا زمانی که آخرین نفس‌هایش را می‌کشد، با ما دشمنی خواهد کرد

منبع:آرمـان
? قطعاً دشمن تا زمانی که آخرین نفس‌هایش را می‌کشد، با ما دشمنی خواهد کرد