قطار ویژه مسافری کرمان- خرمشهر راه‌اندازی شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راه آهن کرمان گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی، یک رام قطار فوق‌العاده مسافری از مبداء کرمان به مقصد خرمشهر و بالعکس راه‌اندازی شد. مجید ارجونی شامگاه ۱۶ مرداد ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: این قطار دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه از ایستگاه راه‌آهن […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راه آهن کرمان گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی، یک رام قطار فوق‌العاده مسافری از مبداء کرمان به مقصد خرمشهر و بالعکس راه‌اندازی شد.

مجید ارجونی شامگاه ۱۶ مرداد ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: این قطار دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه از ایستگاه راه‌آهن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان به مقصد خرمشهر حرکت خواهد کرد و برگشت آن نیز روز دوشنبه ۵ شهریور ماه ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه از مبداء خرمشهر به سمت کرمان برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، به منظور تسهیل در تردد زائران استان کرمان به مقصد تهران و قم و استفاده ترکیبی از راه‌آهن به سمت خرمشهر و اهواز، یک رام قطار فوق‌العاده دیگر نیز از مبداء کرمان به صورت رفت و برگشت راه‌اندازی شده که یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه از تهران به کرمان و سه‌شنبه، ۶ شهریور ماه ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه از کرمان به تهران حرکت می‌کند.

انتهای پیام


قطار ویژه مسافری کرمان- خرمشهر راه‌اندازی شد

منبع: ایـسنا
? قطار ویژه مسافری کرمان- خرمشهر راه‌اندازی شد