قدس به زودی آزاد خواهد شد/خون‌بهای حاج قاسم عزیز آزادی قدس شریف است

خانم عفت شریعت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : ۴۳ سال از این انقلاب ولایی سپری شد و این ۴۳ سال عظمت اسلام واقعی را نمایانگر است که یکی از این شواهد حضور مردم همیشه در صحنه ایران عزیز در راهپیمایی روز قدس است. به گزارش فت فتواز کرمان :خانم عفت شریعت نماینده مردم […]

خانم عفت شریعت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : ۴۳ سال از این انقلاب ولایی سپری شد و این ۴۳ سال عظمت اسلام واقعی را نمایانگر است که یکی از این شواهد حضور مردم همیشه در صحنه ایران عزیز در راهپیمایی روز قدس است.

به گزارش فت فتواز کرمان :خانم عفت شریعت نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه ها به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ، از این روز ، یادگارِ ماندگارِ امام خمینی (ره) یاد کرد وافزود : ۴۳ سال از این انقلاب ولایی سپری شد و این ۴۳ سال عظمت اسلام واقعی را نمایانگر است که یکی از این شواهد حضور مردم همیشه در صحنه ایران عزیز در راهپیمایی روز قدس است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان با اشاره به اینکه ، امروز بقا و ایستادگی اسلام عزیز در وحدت ماست و وحدت مسلمانان مطمئنا به پیروزی های بزرگ ختم شود یادآور شد :امروز ایران اسلامی طلایه دار اسلام ناب محمدی (صل الله علیه وآله وسلم )  است ، ما در کشور و زمانی زندگی می‌کنیم که سیر تکاملی ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  در حال تکمیل شدن است و روز قدس یکی از مهمترین این روز هاست و همه میدانیم تمدن نوین جهان اسلام ظهور امام عصر عجل الله است که به زودی شاهد این اتفاق بزرگ خواهیم بود .

شریعتی ادامه داد : امروز صدای مظلومیت مسلمانان جهان مخصوصا صدای مظلومیت مسلمانان عزیز فلسطینی شنیدن میشود و مردمان مظلوم فلسطین چشم به ما دارند.

وی ادامه داد : امروز اسراییل جنایتکار محکوم به نابودی است و در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد و تلاش همپیمانانش از آمریکا گرفته تا سعودی های کودک کش هم نمی‌توانند جلودار این اتفاق بزرگ باشند و اسراییل که نیل تا فرات را مطرح می‌کرد نابودی خود را در دست مسلمانان جهان احساس می‌کنند.

عفت شریعتی گفت : همانگونه که رهبری در برنامه گام دوم فرمودند تمدن نوین جهان اسلام به زودی محقق خواهد شد و دشمنان و مستکبران در جلوگیری از تحقق این اتفاق هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی ادامه داد : امروز در جهان اسلام در جمعه آخر ماه رمضان شاهد حضور زنان و مردان ، پیر و جوان حضور پیدا می‌کنند تا به جهانیان بگویند که ما در کنار فلسطین عزیز تا آزادی این کشور خواهیم ایستاد.

وی در پایان گفت : حاج قاسم سلیمانی شناسنامه تمام عیار ما ایرانی ها و خصوصا ما کرمانی هاست و خون‌بهای حاج قاسم عزیز آزادی قدس شریف است که به برکت خون شهدا عزیزمان خصوصا سیدالشهدا مقاومت این اتفاق به زودی اتفاق خواهد افتاد .

لازم به ذکر است حضور پرشور و حماسی مردم مبارز، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند در این راهپیمایی عظیم مردمی، نشانگر ایمان راسخ و اراده آهنین آنان به براندازی طاغوت زمان و به زیرکشیدن رژیم منحط و جعلی اسراییل جنایتکار است که با شعار متحد “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” آنرا به گوش جهانیان رساندند.

در این مراسم ، دانش آموزان دختران مقطع ابتدایی شاهد  شهرستان زرند در روز قدس در مصلای نمازجمعه سرود ” سلام فرمانده ” را همخوانی و اجرا کردند.

خبرنگار :امیر مهدی محمدی فت فتو




قدس به زودی آزاد خواهد شد/خون‌بهای حاج قاسم عزیز آزادی قدس شریف است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? قدس به زودی آزاد خواهد شد/خون‌بهای حاج قاسم عزیز آزادی قدس شریف است