قدردان مردمی هستیم که در تمام صحنه‌ها پای نظام ایستاده‌اند/مسیر انتقال آب خلیج‌فارس به بافت اصلاح شود/بارها اجرای عملیات آبخیزداری برای جلوگیری از فرونشست زمین را مطالبه کرده‌ام

  به گزارش فت فتو؛ صمدالله محمدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: امیدوارم همگان توفیق خدمت رسانی و ادامه مسیر مکتب این شهید والامقام را داشته باشیم. نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در ادامه اظهار کرد: هفته […]

 

به گزارش فت فتو؛ صمدالله محمدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: امیدوارم همگان توفیق خدمت رسانی و ادامه مسیر مکتب این شهید والامقام را داشته باشیم.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در ادامه اظهار کرد: هفته آینده مقارن با ایام سوگواری حضرت زهرا (س)و سالروز شهادت سپهبد سلیمانی که به یاد رشادت های این سردار به عنوان روز جهانی مقاومت نام گذاری شده، مراسم باشکوهی در کرمان برگزار خواهد شد که از تمام ملت ایران و دوستداران این شهید دعوت می کنیم قدم بر چشم بگذارید.

وی عنوان کرد:‌ ریشه اعتراضات منجر به اغتشاشات اخیر که موجب سوء استفاده ضد انقلاب قرار گرفت و نیازمند واکاوی است، فقط و فقط مسائل معیشتی و اقتصادی است. دولتمردان باید به این مهم توجه کرده و مشکلات را ریشه‌یابی و حل کنند، چراکه این درست نیست که نتیجه عملکردی دولت ها به پای نظام نوشته شود.

محمدی با بیان اینکه آمریکا و دولت های اروپایی بدانند که ملت ها بیدار شده اند و نمی توانند با سوء استفاده از مشکلات داخلی کشورها مقاصد خود برای جلوگیری از نظم نوین جهانی را دنبال کنند، یادآور شد:‌ البته گاهی به زعم خود برای اعمال فشار اقداماتی انجام می‌دهند که مطلوب ما می‌شود. به عنوان مثال تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا طرح منع صدور و لغو ویزا برای مقامات ایرانی و خانواده آنها ارائه کرده اند که از آن استقبال می کنیم اما اگر این اقدام بهانه ای برای محدودیت حضور مقامات در مجامع بین المللی مانند سازمان ملل باشد، باید جامعه جهانی بلافاصله مقر این سازمان ها و نهادهای بین المللی را به کشورهای بیطرف انتقال دهند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدردان مردمی هستیم که در تمام صحنه ها پای نظام ایستاده اند و همواره پشتیبان جمهوری اسلامی هستند، عنوان کرد: وظیفه مسئولان و دولتمردان این است که تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند. بدیهی است توجه به موضوعاتی مانند اشتغالزایی، مهار تورم، ایجاد ثبات اقتصادی، تامین مسکن و تقویت پول ملی از اولویت های کشور است، چراکه در تقویت معیشت و رفاه خانوار نقش دارند.

وی اظهار کرد: امروز نیروی انسانی تحصیلکرده ظرفیت بزرگی برای کشور است و باید با فراهم کردن بستر مناسب و بکارگیری ظرفیت جوانان رو به جلو حرکت کنیم. در این راستا مجلس قوانین خوبی مصوب کرده که اجرای برخی از امور اورژانسی است و باید ضمن اولویت قرار دادن آن‌ها با اجرای درست همراه شود. مثلا بسیاری از دهه شصتی‌ها همچنان با بحث بیکاری یا عدم امنیت شغلی روبرو هستند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس در ادامه تذکراتی به وزرای دولت داشت و خطاب به وزیر کار گفت:‌ پس از گذشت سه دهه از کلنگ‌زنی پروژه فروکروم هنوز مدیران اجرایی در حال تدوین طرح توجیهی هستند،‌ شأن نظام و مردم غیر از این است و انتظار این است در دوره وزارت شما با جلوگیری از خام فروشی مردم به حق خود برسند. میزان تولید در معادن اسفندقه مطلوب نیست و علیرغم داشتن ذخایر متعدد معدنی متاسفانه تک محصولی کار می کنند، فرصت سوزی نکنید. چرا با داشتن این فرصت ها جوانان باید به دنبال کار باشند.

محمدی وزیر صنعت، معدن و تجارت را نیز مورد خطاب قرار داد و در خصوص عدم انجام تعهدات این وزارتخانه در رابطه با احداث جاده معدنی رابر به شیرینک گفت:‌ این مسائل زمینه‌ساز بی‌اعتمادی مردم به تصمیمات این وزارتخانه شده است.

وی افزود: مجموعه وزارت صمت گرچه در اجرای پروژه انتقال آب دریا موفق خواهد بود اما نگاه بخشی و عدم توجه به اهداف دولت موجب شده مسیر خط انتقال با نیازهای توسعه منطقه هماهنگ نباشد، لذا ضرورت دارد با دستور وزیر صمت مسیر این پروژه به حوزه انتخابیه اصلاح شود.

نماینده بافت، رابر و ارزوییه خطاب به وزیر کشاورزی گفت: بسیاری از مشکلات موجود ارث گذشته است اما قدر ندانستن فرصت امروز هم نابخشوده نیست و خیلی زود دیر می‌شود. خشکسالی و فرو نشست زمین از تهدیدات بزرگی است که بارها متذکر و ضرورت اجرای عملیات آبخیزداری را مطالبه کرده‌ام. کم توجهی شما پاسخ مناسبی برای مردم منطقه ندارد. همچنین کمبود و گرانی نهاده‌های دامی موجب ورشکستگی واحدهای دامی شده و وزارت کشاورزی به مسئولیت های خود عمل نمی‌کند.

انتهای پیام

 

قدردان مردمی هستیم که در تمام صحنه‌ها پای نظام ایستاده‌اند/مسیر انتقال آب خلیج‌فارس به بافت اصلاح شود/بارها اجرای عملیات آبخیزداری برای جلوگیری از فرونشست زمین را مطالبه کرده‌ام

منبع: بــرنا
? قدردان مردمی هستیم که در تمام صحنه‌ها پای نظام ایستاده‌اند/مسیر انتقال آب خلیج‌فارس به بافت اصلاح شود/بارها اجرای عملیات آبخیزداری برای جلوگیری از فرونشست زمین را مطالبه کرده‌ام