قدردانی از کانون‌های تبلیغاتی به پاس همدلی با مردم کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همدلی و هم‌نوایی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی با مردم کرمان قدردانی کردند. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همدلی و هم‌نوایی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی با مردم کرمان قدردانی کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در پی اتفاق ناگوار و حادثه تروریستی مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در این استان، در اقدامی همدلانه شهر کرمان را سیاه‌پوش و غرق در عزا و ماتم کردند. 

 
کانون‌ های تبلیغاتی در این شهر همراه مردم عزادار و داغدیده از ساعات اولیه ۱۴ دی‌ماه در اقدامی خودجوش و انقلابی تبلیغات محیطی این شهر را به حالت عزا درآورده و همراهی و همدلی خود را با نمایش آثار و تصاویر مربوط به این حادثه تلخ به نمایش گذاشتند. 
 
محسن روحی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن محکومیت این‌گونه جنایات تروریستی، از دست‌‌اندرکاران و فعالان تبلیغاتی استان که غم و اندوه ماندگار این حادثه ناگوار را به تصویر کشیدند، قدردانی کردند.

انتهای خبر/م




قدردانی از کانون‌های تبلیغاتی به پاس همدلی با مردم کرمان

منبع:آرمـان
? قدردانی از کانون‌های تبلیغاتی به پاس همدلی با مردم کرمان