قدردانی از شرکت های برتر صنعتی ، معدنی و دانش بنیان در سیرجان

در آیین پایانی رویداد ملی عصر امید به میزبانی سیرجان ، از شرکت های برتر صنعتی و معدنی و همچنین شرکت های دانش بنیان تجلیل شد .   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  آیین اختتامیه رویداد ملی عصر امید به میزبانی سیرجان ، ، با برپایی نمایشگاه فناوری های دانشگاههای آزاد اسلامی  سراسر […]

در آیین پایانی رویداد ملی عصر امید به میزبانی سیرجان ، از شرکت های برتر صنعتی و معدنی و همچنین شرکت های دانش بنیان تجلیل شد .

  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  آیین اختتامیه رویداد ملی عصر امید به میزبانی سیرجان ، ، با برپایی نمایشگاه فناوری های دانشگاههای آزاد اسلامی  سراسر کشور در بخش صنعت بود:.

 

 

در این مراسم استاندار کرمان  گفت: ۹۰ در صد موفقیت‌ها در قالب معرفی در حوزه فناوری و دانش است و این نمایشگاه‌ها و همایش‌ها نقش موثری در اقدام و معرفی ظرفیت‌ها دارد.

 فداکار افزود:: صنعت نمی‌تواند معطل دانشگاه شود و دانشگاه باید آنقدر فعال باشد تا بتواند به‌سرعت اقدام کند و باید گفت شرکت‌های فولادی و بزرگ استان باید از این فرصت ارتباط دانش و صنعت استفاده کنند.

 بگفته استاندار کرمان : تاکنون فقط ۷ درصد اکتشافات در استان انجام شده  و استان  کرمان مشکل حلقه وصل بین دانش و صنعت ندارد و این یک‌ مزیت بزرگ‌ است که باید پای کار بود و امروزه حلقه وصل خوبی بین دانشگاه آزاد و بخش دولتی است .

در این همایش آقای حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از شرکت های دانش بنیان به عنوان اصل و پایه توسعه و پیشرفت یاد کرد و بهره مندی از آنها را  در بخش های صنعتی و معدنی ضروری دانست.

در پایان این مراسم از شرکت‌های برتر صنعتی و معدنی شرکت‌کننده در نمایشگاه و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه و کشور که در همایش و نمایشگاه سومین رویداد ملی عصر شرکت کردند، تجلیل شد.

، همایش و سومین نمایشگاه ملی عصر امید در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با بیش از ۶۰ غرفه نمایشگاهی به‌مدت ۳ روز برگزار شد.

 

 

کد ویدیو

 




قدردانی از شرکت های برتر صنعتی ، معدنی و دانش بنیان در سیرجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? قدردانی از شرکت های برتر صنعتی ، معدنی و دانش بنیان در سیرجان