قانون شورای رقابت اصلاح می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:«با توجه به اینکه شورای رقابت طبق اهداف کار نکرده،کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال اصلاحی قانون این شورا است». به گفتۀ محمدرضا پورابراهیمی،موضوع اصلی شورای رقابت ایجاد رقابت برای ایجاد کارایی و توانمندی بخش خصوصی است تا از انحصار جلوگیری کند،اما خروجی آن طی سال‌های گذشته طبق […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:«با توجه به اینکه شورای رقابت طبق اهداف کار نکرده،کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال اصلاحی قانون این شورا است».

به گفتۀ محمدرضا پورابراهیمی،موضوع اصلی شورای رقابت ایجاد رقابت برای ایجاد کارایی و توانمندی بخش خصوصی است تا از انحصار جلوگیری کند،اما خروجی آن طی سال‌های گذشته طبق هدف‌گذاری‌ها نبوده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان این‌که بسیاری از تکالیف شورای رقابت زمین مانده است و حتماً نیازمند بازنگری است،تاکید کرد که شورای رقابت مانند همۀ ارکان نظام باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از مهر،پورابراهیمی گفت:«در مجلس در حال پیگیری طرحی برای اصلاح قانون شورای رقابت هستیم؛ کار را در کمیتۀ تخصصی در کمیسیون اقتصادی با هماهنگی مرکز پژوهش‌ها شروع کردیم».

وی افزود:«امیدواریم بتوانیم متناسب با شرایط کشور و عملکرد فعلی شورای رقابت،اصلاحات قانونی را به نحوی انجام دهیم تا این قانون بتواند مبنای هدف‌گذاری ما که جلوگیری از ایجاد انحصار و کمک به ایجاد یک رقابت سالم است را عملیاتی کند». /پ




قانون شورای رقابت اصلاح می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

قانون شورای رقابت اصلاح می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی