قالیباف: با فیلترینگ خطر را از ۲۲ درصد به ۶۷ درصد بیشتر کردیم

اصلاحات نیوز | قالیباف در بخش بعدی حرف‌های خود بیان کرد: باورم این است که فضای مجازی، فضای زندگی مردم در همه ابعاد است، همان زندگی که مردم در فضای واقعی دارند، مردم عین آن را در فضای مجازی زندگی می کنند. وی تاکید کرد: حتما با موضوع فلیترینگ مخالفم چون خطرات و فساد زیادی […]


اصلاحات نیوز | قالیباف در بخش بعدی حرف‌های خود بیان کرد: باورم این است که فضای مجازی، فضای زندگی مردم در همه ابعاد است، همان زندگی که مردم در فضای واقعی دارند، مردم عین آن را در فضای مجازی زندگی می کنند.

وی تاکید کرد: حتما با موضوع فلیترینگ مخالفم چون خطرات و فساد زیادی وجود خواهد داشت. ما در یک شرایطی تصمیمی میگیریم که بعدا شرایط را تبدیل به تهدید می کنیم، اینجا یعنی فضای مجازی فرصتی برای ما است. ما در شرایطی تصمیم می‌گیریم و این فضا را تبدیل به تهدید می‌کنیم. البته در سال ۱۴۰۱ تهدید امنیتی داشتیم، در همه جا امنیت اولویت است اما در همه شرایط نباید اینطور باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما وقتی موضوع‌مان اقتصاد است بخش عمده اقتصاد در این فضا است، فضای مجازی خودش فرهنگ است؛ مردم خودشان تولید و خودشان مصرف کننده این فضا هستند. دولت‌ها باید ناوبری و هدایت کنند.

وی تاکید کرد: یک بخش فرهنگ مربوط به کالاها و تولیدات است. بچه های ما در عرصه بازی های رایانه ای می توانند در دنیا سرآمد باشند. اما مشاهده می‌کنیم چه چیزی شده است. امروز برخی از کشورها بر ذهن جوان و نوجوانان ما تاثیر گذاشته اند. با این رفتار و فلیترینگ خطر را از ۲۲ درصد به ۶۷ درصد بیشتر کردیم.

قالیباف گفت: هم خسارت اقتصادی و مالی دیدیم و هم فرهنگی، در مجلس کار کردیم و امروز بالای ۷۵ درصد شبکه ملی اینترنت پیش رفته انشاالله مشکل اینترنت حل خواهد شد اما باید حکمرانی صورت گیرد. حضرت آقا حکم دادند تجسس در زندگی مردم حرام شرعی است حتما در فضای مجازی هم همین است.


قالیباف: با فیلترینگ خطر را از ۲۲ درصد به ۶۷ درصد بیشتر کردیم

منبع: اصلاحات نیوز
? قالیباف: با فیلترینگ خطر را از ۲۲ درصد به ۶۷ درصد بیشتر کردیم