قاتل کشاورز کهنوجی در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد | خبر کرمان

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب کهنوج از دستگیری قاتل فرد کشاورز در این شهرستان با همکاری ریش سفیدان و متنفذان محلی، طی مدت زمان کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، امید رضایی، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل و متواری شدن قاتل در این شهرستان، بررسی‌های […]



کرمان- دادستان عمومی و انقلاب کهنوج از دستگیری قاتل فرد کشاورز در این شهرستان با همکاری ریش سفیدان و متنفذان محلی، طی مدت زمان کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، امید رضایی، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل و متواری شدن قاتل در این شهرستان، بررسی‌های تخصصی انجام و دستورات قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این حادثه صادر شد.

وی ادامه داد: شواهد اولیه نشان دهنده آن بود که پس از وقوع درگیری میان یک کشاورز با خریدار محصول خرما؛ نزاعی صورت گرفته و فرد یاد شده به علت عدم کنترل خشم؛ با سلاح سرد به کشاورز حمله کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام قضائی افزود: با توجه به اینکه پس از وقوع حادثه قاتل از صحنه جرم متواری شده بود؛ شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار دادستانی و نیروی انتظامی قرار گرفت.

رضایی تصریح کرد: با تلاش‌های تخصصی قضائی و انتظامی و همکاری سران طوایف و متنفذان محلی قاتل در کمتر از ۷۲ دستگیر و پرونده قضائی این حادثه تشکیل شد و مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده در حال انجام می‌باشد

کد خبر ۶۲۱۶۲۶۶


قاتل کشاورز کهنوجی در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد

منبع: مــهر
? قاتل کشاورز کهنوجی در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد