قاتل شهروند کهنوجی پس از سه سال دستگیر شد | خبر کرمان

کهنوج_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: عامل و ضارب اصلی قتل شهروند کهنوجی در این شهرستان دستگیرشد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، امید رضایی، ظهر دوشنبه با بیان اینکه سه سال قبل در اثر یک نزاع و درگیری مسلحانه سه ضارب ناشناس اقدام به قتل […]



کهنوج_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: عامل و ضارب اصلی قتل شهروند کهنوجی در این شهرستان دستگیرشد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، امید رضایی، ظهر دوشنبه با بیان اینکه سه سال قبل در اثر یک نزاع و درگیری مسلحانه سه ضارب ناشناس اقدام به قتل یک شهروند کهنوجی کرده بودند گفت: بلافاصله پس از این حادثه اقدامات اولیه برای شناسایی و دستگیری ضاربین در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفته بود و در ساعات اولیه بعد از درگیری دو نفر از ضاربین شناسایی، دستگیر و روانه زندان شده بودند.

وی افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه شامگاه گذشته با اقدامات فنی از سوی پلیس اطلاعات کهنوج متهم سوم و اصلی پرونده در محل مخفیگاهش در کهنوج دستگیر شد.

دادستان کهنوج با بیان اینکه در حال حاضر هر سه متهم در زندان هستند، گفت: برخورد دستگاه قضائی با مرتکبین جرایم خشن، قاطع و عبرت آموز خواهد بود.

کد خبر ۶۲۶۴۰۶۹


قاتل شهروند کهنوجی پس از سه سال دستگیر شد

منبع: مــهر
? قاتل شهروند کهنوجی پس از سه سال دستگیر شد