قاتل جوان در زرند بخشیده شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با نگاه خیر و انگیزه الهی خانواده مقتول، قاتل ۳۶ ساله با جلب رضایت اولیای دم، زندگی دوباره یافت. فت فتو کرمان – حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده گفت: با نگاه خیر و انگیزه الهی خانواده مقتول، قاتل ۳۶ ساله با جلب رضایت اولیای دم، زندگی دوباره یافت. دادستان عمومی […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با نگاه خیر و انگیزه الهی خانواده مقتول، قاتل ۳۶ ساله با جلب رضایت اولیای دم، زندگی دوباره یافت.

فت فتو کرمان – حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده گفت: با نگاه خیر و انگیزه الهی خانواده مقتول، قاتل ۳۶ ساله با جلب رضایت اولیای دم، زندگی دوباره یافت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: این قتل در سال ۹۷ و در پی اختلاف خانوادگی بین اعضای یک خانواده رخ داده بود و قاتل از زمان ارتکاب جرم در زندان بوده است.

او می‌گوید: براساس مستندات موجود در پرونده، قاتل در پی اختلاف خانوادگی پدر همسر خود را به قتل رسانده بود و بلافاصله پس از ارتکاب جرم دستگیر و روانه زندان شده است.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، پس از قطعیت حکم صادره، تلاش‌ها برای جلب رضایت اولیای دم از سوی دادستانی و با همراهی معتمدان محلی آغاز شد و خوشبختانه منجر به نتیجه شد و این فرد از اعدام رهایی یافت.

حجت الاسلام بلوچ زاده گفت: توسعه نیکی‌ها در جامعه، ارائه آموزش‌های پیشگیری از خشونت و کنترل خشم و افزایش مهارت‌های زندگی در بین افراد قطعا زمینه پیشگیری از بروز اینگونه جرایم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/س




قاتل جوان در زرند بخشیده شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? قاتل جوان در زرند بخشیده شد