فولاد سیرجان برد و ۶ امتیازی شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/یزد تیم فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی مقابل تیم عراق در این دوره از مسابقات ۶ امتیازی شد. در چهارمین دیدار روز دوم بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت ۲۰ شامگاه امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) تیم فولاد سیرجان ایرانیان از به مصاف گاز الجنوب عراق رفت و با نتیجه ۲۵ […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155



نذیر کرمان/یزد تیم فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی مقابل تیم عراق در این دوره از مسابقات ۶ امتیازی شد.

در چهارمین دیدار روز دوم بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت ۲۰ شامگاه امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) تیم فولاد سیرجان ایرانیان از به مصاف گاز الجنوب عراق رفت و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز میدان شد.

در ست اول نماینده ایران بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز این ست شد. ست دوم با برتری شاگردان عطایی پیگیری شد و با هماهنگی خوب بازیکنان توانستند نتیجه را از نماینده عراق بگیرند و این ست را به نام خود ثبت کنند.

در ست سوم شاگردان اعلا خلف در چند مرحله از فولاد پیشی گرفتند اما فولاد به بازی برگشت و نتیجه را با اختلاف یک الی دو امتیاز به سود خود ثبت کرد و با حفظ اختلاف امتیاز تا پایان این ست موفق شد با پیروزی در سومین ست بازی پیروز میدان شود.

این مسابقه را حدود ۵۰۰ تماشاچی در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه تماشا کردند.

انتهای پیام


فولاد سیرجان برد و ۶ امتیازی شد

منبع: ایـسنا
? فولاد سیرجان برد و ۶ امتیازی شد