فوت مامور پلیس در پی یک حادثه رانندگی در بافت | خبر کرمان

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان بافت از وقوع حادثه برای تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در یک حادثه رانندگی شبانه خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ محمدجواد آرامون صبح پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته یک تیم از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان […]



کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان بافت از وقوع حادثه برای تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در یک حادثه رانندگی شبانه خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ محمدجواد آرامون صبح پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته یک تیم از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت دچار سانحه شدند.

وی افزود: این افراد که در صدد انجام یک مأموریت شبانه عازم شهرستان ارزوئیه بودند، حوالی پل سید علی موسی، به سبب لغزندگی جاده ناشی از باران سیل آسای اخیر، دچار سانحه رانندگی شدند.

آرامون بیان کرد: طی این حادثه در اثر برخورد خودروی مأموران با یک دستگاه خودروی دیگر، متأسفانه یکی از همکاران عزیز و پر تلاشمان آسمانی شد و سه تن از دیگر همکاران به همراه راننده خودروی مقابل مجروح و روانه بیمارستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت یادآور شد: امدادرسانی تیم‌های انتظامی به خودروهای گرفتار در سیل اخیر در برخی مناطق شهرستان بافت انجام شده است.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده این همکار متوفی و انجام پیگیری‌های لازم برای مداوای دیگر همرزمان بستری در بیمارستان، تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر ۶۲۰۳۷۸۹


فوت مامور پلیس در پی یک حادثه رانندگی در بافت

منبع: مــهر
? فوت مامور پلیس در پی یک حادثه رانندگی در بافت