فوتبال کرمان در مسیر شکوفایی: تجلیل از پیشکسوتان و رونمایی از دستاوردهای درخشان

به گزارش نذیر کرمان، آیین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد. میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در این مراسم با اشاره به جایگاه والای پیشکسوتان در ورزش، اظهار داشت: “از همه پیشکسوتان ورزشی در […]

به گزارش نذیر کرمان، آیین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در این مراسم با اشاره به جایگاه والای پیشکسوتان در ورزش، اظهار داشت: “از همه پیشکسوتان ورزشی در همه عرصه‌ها باید تجلیل به عمل آید. بذر این موفقیت‌ها را پیشکسوتان در شرایط سخت کاشتند و امروز ما به عنوان امانتدار میوه آن زحمات را می‌چینیم.”

وی با یادآوری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، بر لزوم قدردانی از شهدا و ادامه مسیر آنها تأکید کرد و گفت: “امیدواریم قدردان شهدا باشیم و مسیری که جامعه ورزش که با تاسی از شهدا ترسیم می‌کند، همواره در کنار همه افتخار آفرینی‌ها و قهرمانی‌ها قدردان ارزش‌ها باشند.”

پاریزی با اشاره به عملکرد درخشان ورزش استان کرمان در سال جاری، از کسب سه عنوان قهرمانی لیگ برتر توسط تیم‌های والیبال فولاد سیرجان ایرانیان، فوتبال بانوان خاتون بم و هندبال مس کرمان خبر داد.

وی همچنین بر لزوم توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی استان تأکید کرد و گفت: “استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.”

مهدی جهانشاهی، رئیس هیئت فوتبال استان، نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه کرمان در فوتبال کشور، اظهار کرد: “فوتبال استان در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.”

وی موفقیت را در گرو برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح دانست و بیان کرد: “مدیران باید الهام بخش و امیدآفرین باشند. جوانان باید از تجربیات گرانقدر پیشکسوتان استفاده کنند.”

در این مراسم از ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

این مراسم فرصتی بود تا از زحمات و تلاش‌های پیشکسوتان فوتبال استان کرمان که در اعتلای این ورزش نقش بسزایی داشته‌اند، قدردانی شود.

همچنین این مراسم نشان‌دهنده پویایی و بالندگی فوتبال کرمان و نویدبخش آینده‌ای روشن برای این رشته ورزشی در استان کرمان است.

کلمات کلیدی: فوتبال کرمان، پیشکسوتان، تجلیل، قهرمانی، لیگ برتر، زیرساخت‌های ورزشی، مهدی جهانشاهی، میثم پاریزی

حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر

منبع: ایـسنا
? حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر